Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev:FWB 300S
Jsb exact .177
Avstånd 18m
Skjutställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.
Inga riktigt fina träffbilder men dom sitter i det svarta iallafall, Så en får vara nöjd ändå.
Klart du får, många fina tavlor Gubbe. Jag har varit sjuk men lyckades ta mig ut i dag och lufta Trackerngubbe skrev:dom sitter i det svarta iallafall, Så en får vara nöjd ändå.
Bra sammanfattat.snurr skrev:ja det kan vara lurigt med stående skytte i bland går det kanon å vissa dagar kan man inte hålla bössan still helt enkelt
Skönt, du har saknats.eddie skrev:Jag har varit sjuk men lyckades ta mig ut i dag och lufta Trackern
Otur, bättre lycka nästa gång.snurr skrev:glömde ta en bilder på tavlorna
gubbe skrev:FWB 300S
Jsb exact .177
Avstånd 18m
Skjutställning stående
Varmt i kväll, nästan lite sommar.
Otur, bättre lycka nästa gång.snurr skrev:glömde ta en bilder på tavlorna
Bromslätt skrev:Det blev snabbt ganska mörkt så jag såg inte träffarna
Och bättre och bättre blir det.Bromslätt skrev:Nu känns det att det bara blir roligare och roligare med skyttet
Otroligt bra med tanke på med vilken bössa du har.eddie skrev:
Bössa Tracker
ammo TR
avstånd 30m
sittande knästöd
gubbe skrev:Otroligt bra med tanke på med vilken bössa du har.
eddie skrev:får väl testa en 5punkts nån dag då ser man hur "bra" det egentligen går![]()
Det behövs inte alls, skoj att se ditt "kämpande" med Trackern och resultatet duger bra. Om någon tycker annat kan han ju alltid skicka in en egen Dagens.eddie skrev:Ja ni får ursäkta
Tack Gubbe, man är ju envisgubbe skrev:skoj att se ditt "kämpande" med Trackern
Bra samlat LeopoldLeopold skrev:stående enhands utan stöd
Bra skjutet Vincent! Det var riktiga snajper takterVincent skrev:Avstånd: 60 m
Kan vara bra för att lära sig perfekt avfyrning samt att våga "se igenom" skottet. Du är på gång.Bromslätt skrev:just nu känns det hur kul som helst med "stödskytte"
Gott!Leopold skrev:Tillbaks igen, axeln funkar bra nog att skjuta med igen.
Snygg tavla, men undra om du inte kan krympa ytterligare med en bättre ammo, typ jsbVincent skrev:Ammo: Milbro Twin Rings 4.50 mm
Är den lika kul att skjuta med som den ser läcker ut?eddie skrev:Bössa Colt SA .22
Vincent skrev:Ammo: Milbro Twin Rings 4.50 mm
Bromslätt skrev:Bössa AA TX200 HC
Avstånd 34 m
Ammo JSB EXACT 4,52
Ställning sittande med stöd
Justerade siktet efter 1'a pricken (fel håll)
Vortek kit
Den där 2'an i mittenpricken får tillskrivas hundf.n som smög fram och placerade en bolljä.el i knät på mig just innan jag hade tänkt att klämma av.
En av de bästa skjutningar jag någonsin presterat.
Jättestor skillnad i ljud med Vortek bara ett sschd. Med kapad originalfjäder BOOOiIIIONnNGGGGgghh.
Jag ska så småningom återuppta intensivträning på stående utan stöd. Kanske kan man på sikt komma upp i STORA grabbarnas klass men just nu känns det hur kul som helst med "stödskytte"
gubbe skrev:Är den lika kul att skjuta med som den ser läcker ut?eddie skrev:Bössa Colt SA .22
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster