Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Tackgubbe skrev:70m 10 joul, det är allt bra nog.eddie skrev:så blir det nog bättre
eddie skrev:Bössa Tracker/Diana 35d
Ammo TR/Mosqito 4,5mm
Avstånd 15m
Ställning Stående
För att följa länken så måste du registera dig.
10skott Tracker
6skott Diana
Hehe Tackar Gubbegubbe skrev:Så här tänkte jag skriva när jag såg dina tavlor eddie
(Jag har ändrat mig, hoppas du inte kommer på någon tävling.Gissa varför?)
Men så kan man ju inte skriva så jag skriver så här istället.
Bra skjutit eddie.
eddie skrev:Bössa Tracker/Diana 35d
Ammo TR/Mosqito 4,5mm
Avstånd 15m
Ställning Stående
10skott Tracker
6skott Diana
Ja såpass att jag orkat släpa mig upp till datorn. Fruktansvärt dålig timing att bli liggande med feber veckan före året första tävling. Hoppas verkligen att jag blir frisk innan lördag. Sen hoppas jag också att få se, lite "nya ansikten"i Onsala. Rekommenderar alla som har haft minsta fundering att åka att göra det, ni kommer inte att ångra er. Bara det att få träffa massa andra luftvapen fantaster är resan värd. Fint väder verkar det bli också för omväxlings skull.eddie skrev:Är du på bättringsvägen eller
stoffemannen skrev:J-vlar vad bra du har blivit! Kul att seJag sköt 8 tavlor i garaget igår
Ja det brukar bli jätte trevligt på entusiast träffar så det är nog en bra idengubbe skrev:Rekommenderar alla som har haft minsta fundering att åka att göra det, ni kommer inte att ångra er. Bara det att få träffa massa andra luftvapen fantaster är resan värd. Fint väder verkar det bli också för omväxlings skull.
Det gick ju fint på premiärenLeopold skrev:Så blev det äntligen både väder och tillfälle att skjuta in nya skönheten ordentligt!
eddie skrev:Det gick ju fint på premiärenLeopold skrev:Så blev det äntligen både väder och tillfälle att skjuta in nya skönheten ordentligt!![]()
Bössa Fx pickadoll
Ammo Fx 16gn
Avstånd 30m
Sittande Biltemastöd
Rödpunkt är ju dömt att misslyckas med på 30m så jag ska byta till kikarsikte
Ja det var denna Eddiediffanatics skrev:Någon Eddie ville att jag skulle lägga ut en tavla efter att jag moddat om min torpedo
Så var det med Diana35an innan jag fick dit ett redigt endelsfästeLeopold skrev:Rätt vad det var började skottbilden bli 1 cm högre
Bromslätt skrev:eddie kvalar nog också in utan problem.
eddie skrev:Men skam den som ger sigså länge det finns kulor finns det hopp
eddie skrev:Så var det med Diana35an innan jag fick dit ett redigt endelsfästeLeopold skrev:Rätt vad det var började skottbilden bli 1 cm högre![]()
Leopold skrev:Du visar helt otroliga tavlor från sittande knästöd Eddie! Har du någon bild på hur detta ser ut?
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster