Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:en av polarna gjorde sin första OTB idag,
gubbe skrev:börne skrev:en av polarna gjorde sin första OTB idag,
Låter spontant som något som kan göra ont. Vad betyder det?
börne skrev: så får bättra på veckans resultat till 67,4km
gubbe skrev:börne skrev: så får bättra på veckans resultat till 67,4km
Du är grym.
thorgus skrev:Mjölkat ur 95 km ur benen denna veckan
thorgus skrev:nu blir det inget cyklande på en vecka
thorgus skrev:Mjölkat ur 95 km ur benen denna veckan, nu blir det inget cyklande på en vecka
mikebike skrev:thorgus skrev:Mjölkat ur 95 km ur benen denna veckan, nu blir det inget cyklande på en vecka
108 km idag. Varberg - Köinge - Okome - Gällared - Vessigebro - Falkenberg - Varberg. 29,9 i snittfart.
Totalt den senaste veckan: 320 km (två vilodagar).
thorgus skrev:dit har jag en bit kvar - både vad gäller distans och tempo
mikebike skrev:Jag har haft ont i höger knä sedan i maj efter att ha försökt springa "lite fortare". Cykla på lätta växlar har gått bra hela tiden, men tunga växlar brukar kännas. Därför har jag inte cyklat MTB alls i år eftersom det ofta blir "fel växel" i skogen.
Jag har i alla fall tagit med min Scalpel till Varberg, så det kanske blir en runda på Bockstensturens bana imorgon.
Superbee skrev:mikebike skrev:Jag har haft ont i höger knä sedan i maj efter att ha försökt springa "lite fortare". Cykla på lätta växlar har gått bra hela tiden, men tunga växlar brukar kännas. Därför har jag inte cyklat MTB alls i år eftersom det ofta blir "fel växel" i skogen.
Jag har i alla fall tagit med min Scalpel till Varberg, så det kanske blir en runda på Bockstensturens bana imorgon.
Har du provat med ett ovalt framdrev? Nu pratar jag de nya geometrierna från t.ex. Absolute black, inte de gamla floppade ovalerna från shimano som hade helt fel geometri.
Jag har bytt till oval och jag känner inte längre av mina onda knän när jag cyklar
Batistuta skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster