Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev:Som vanligt alltid någon eller några vitingar.
gubbe skrev:Bössa Cyclon
Ammo FX 5.52
Avstånd 18m
Skjutställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.
Provade hur många skott jag kunde skjuta innan det blev en "viting". Sköt fem magasin dvs 40 skott, satte i mag nr 6 och tänkte att vid 48 slutar jag. Det blev 41
Görgen skrev:fick ett CC på 9.5 mm.
Gott, då vet du att Cyclonen levererar.
Skogshuggarn skrev: med tanke på omständigheterna
outcastkona skrev:Detta är mitt livs första lgv skytte på 18m.
fwb 300s
diopter (ställd för 10m)
liggande
gamo ts-10
Utomhus, byig vind.
iia vad pricken blev liten hihi
Frank69 skrev:inomhus...
Gevär: FWB602 cal 177
Skott: H&N Econ 4,5mm
Avstånd: 11m sittande med stöd...
Sikte: Diopter
Måltavla: internationell 10m
För att följa länken så måste du registera dig.
Får hoppas det blir bättre...
Tomaz skrev:Snälla ta inte detta på fel sätt nu....men något är väldigt, väldigt fel här...sittande med stöd från 11m......FWB602 med diopter.....kan liksom inte bli så spridda skurar......![]()
Jag utesluter att det är fel på bössan, så......har du ett extremt vinglig stöd....?.........eller ser du suddigt genom dioptern...?.....eller vad...?
Vill verkligen försöka hjälpa dig här och försöker inte dissa dig på något sätt..
Frank69 skrev:Tomaz skrev:Snälla ta inte detta på fel sätt nu....men något är väldigt, väldigt fel här...sittande med stöd från 11m......FWB602 med diopter.....kan liksom inte bli så spridda skurar......![]()
Jag utesluter att det är fel på bössan, så......har du ett extremt vinglig stöd....?.........eller ser du suddigt genom dioptern...?.....eller vad...?
Vill verkligen försöka hjälpa dig här och försöker inte dissa dig på något sätt..
Hej Tomaz!
Det är inte så lätt att reta mig så bara ös på...
Men förstår att det är i en välmening...![]()
Jag har ju mina små handikapp... men utöver det så ser det suddigt ut...
Vad kan orsaka sådant?
Skogshuggarn skrev:Fattigmansroyale.
outcastkona skrev:nu får man nöta lite så det inte blir så utspritt
Tomaz skrev:men något är väldigt, väldigt fel här
gubbe skrev:Bry dig inte om Tomaz Frank69 Han ska ju inget säga han som bara träffar ett skott i varje prickDet konstiga är att skottet som träffar alltid sitter i tian
outcastkona skrev:skulle säkert hjälpa med lite övning i nackas sporthall, men har inte tagit mig modet att göra ett besök, komma inrammlande med min relik från 79 å t-skirt
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster