Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
POS skrev::smt016![]()
![]()
Har du blivit punkare Tomaz!![]()
Donk skrev:Tänkte mest på Tomaz och Gubbes skrockande
Frank69 skrev:Har du stöd när du skjuter stående?
Frank69 skrev:Snyggt skjutit förresten!
gubbe skrev:Cyclon FX 5,52 FWB300 Jsb 4,52
Stående 18m
8 skott i varje tavla
För att följa länken så måste du registera dig.
Nä, nu får det bli 18m igen.
Tomaz skrev:Har du fel på bössorna eller bara fel inställning på bakkappan...
gubbe skrev:Får öka träningsdosen i höst
Donk skrev: Provade sedan med bössa, gick mindre bra
gubbe skrev:gubbe skrev:Får öka träningsdosen i höst
För att följa länken så måste du registera dig.
Så där ja, bara att köra igång.
gubbe skrev:Det är bra, skjut pistol.
Donk skrev:Stående på två ben enhandsfattning
gubbe skrev:Snygg serie.
outcastkona skrev:nu börjar dom sitta tätare, ibland
Donk skrev:då man blir lite skakig i armarna av röjsågen. Vitingar hos mig med.
vargen66 skrev:Gubbe vad menar du med medveten eller omedveten avfyring ?
outcastkona skrev:mitt stora problm är brist på vana,erfarenhet, jag märker det mycket väl, jag delar upp det lite
lyckas inte hålla still, när jag vill trycka av, väntan blir lite lång, då stressar man upp sig kul-fan ska iväg = fail, måste lära mig gör om gör rätt, har man missat tillfället så ta ner bössan
letar fortfarande rätt skjut ställning, dom som är täta känns rätt, man behöver bara svanka fel,lägger inte an helt rätt, ändrar stödpunkten lite, det krävs så lite för att det ska bli fel.
letar fortfarande efter den stöd modell, som passar mig bäst, knuten hand,flat hand eller den som verkar fungera bäst, nedre handflatan med fingrarna upp på vänstersidan om bössan.
å det enda som kan lösa detta är att nöta på, så man får en rutin på att bössan sitter rätt mot axel,hand och kind
när bössan sitter rätt och lika vid alla skott då får man gå in på överkursen å jaga avtryck mellan pulsslagen.
puuuh
vargen66 skrev:En tavla av en vän som ville ha hjälp att fästa kronografen han nyss köpt på en tripod , han sköt med min royal för att kolla om siktet o hastigheten stämde , hans kommentar = du kan F-A inte skjuta in en bössa men skruva kan du , hmm bra med ärliga vänner .21,5m stående ett mag . Frank 69 mm har träffat honom hos hurricane .
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster