Min resa från Fet till Het!
ÄNTLIGEN!
39 % Johanna är borta!
Jag har gått ner FYR-siffrigt…
Från 113 kg till 69 kg = -44 kg!
Efter precis 11 månaders kamp har jag nått mitt mål.
Den 4 augusti 2014 vägde jag 113 kg.
För att följa länken så måste du registera dig.Jag var inne i en nedåtgående spiral med godis, ostbågar och för mycket av ALLT ätbart, till och med skollunchen.
Men så fick jag för mig att planera en resa söderut för att träffa luftvapenskyttar sommaren 2015.
Den resan skulle INTE bli av om inte många kilon försvann. Jag vägrade genomföra resan tjock!
Sedan har allt gått häpnadsväckande lätt. Inget fusk, det fungerar inte för mig. Fullt fokus, pannbenet som någon sagt...
Kilon har rasat och allt mer motion har blivit vardag. Det är KUL att jogga!
Nu har jag nått målet, 69 kg, och jag blir fattig på nya klädinköp!
Kanske försvinner ytterligare något kilo men det är inget måste!
Snart ger jag mig av på mitt livs bilresa med destinationen södra Sverige och slutligen Skåne!
Livet har vänt och man BLIR piggare, gladare och lyckligare av att inte släpa på en massa övervikt!
Jaktbyxorna på bilden var så tighta att jag fick knäppa upp dem då jag skulle sitta på pass…
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jag nyss!!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Tack för all stöttning jag har fått från familj, vänner och forumkamrater!
Kram!
PUSS!
För att följa länken så måste du registera dig.