Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sako Finnbear skrev:Jag anser att en "Plinker" ska vara så smidig och okomplicerad att alla som ska handhava
den förstår sig på den och klarar att skjuta med den, även barn. Därav tycker jag en liten
smidig pipspännare.
Sako Finnbear skrev:HW30 med en Hawke Vantage 2-7x32AO, utan tvekan!
ryden skrev:Jag hittade en gammal goding i skåpet och får ändra mitt val.
Gamo 68 är som gjord för att slöplinka, ovanligt lätt att skjuta med öppna riktmedel och lätt att spänna upp. Trycket suger dock men det verkar inte spela så stor roll och den ser ju ut som ur en bondfilm
Duboka skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Den här blir rätt så kompakt när man skruvar av dämparen.
Dämparen är väldigt greppvänlig när man ska ladda och tar ner ljudnivån när jag skjuter inomhus.
Sitter ett PG4 kit och fint kikarsikte från Optisan som blev ett lyft jmf med det annars prismässigt optimala siktet för denna bössa: Hawke 2-7x32. Optisan kostar 2-3 gånger mer…
Mycket trevlig bössa som mest används av mina barn, själv skulle jag gärna vilja ha lite mera vikt för det stående skyttet, men mekaniken är perfekt för våra 10J.
PLUTTE skrev:Var köpte du den bössan?
börne skrev:PLUTTE skrev:Var köpte du den bössan?
Här kan man hitta svarta HW30S... inte synteten då utan bokkolv som är svarta.
För att följa länken så måste du registera dig.
PLUTTE skrev:börne skrev:PLUTTE skrev:Var köpte du den bössan?
Här kan man hitta svarta HW30S... inte synteten då utan bokkolv som är svarta.
För att följa länken så måste du registera dig.
Ok, oftas undrar jag hur bra håller färgen på dessa bokstockar? Märken ses ju inte lika tydligt på vanliga och syntet, eller?
ryden skrev:Jag hittade en gammal goding i skåpet och får ändra mitt val.
Gamo 68 är som gjord för att slöplinka, ovanligt lätt att skjuta med öppna riktmedel och lätt att spänna upp. Trycket suger dock men det verkar inte spela så stor roll och den ser ju ut som ur en bondfilm
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster