Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Det var väl det året Alfred tog brons i junior klassen om jag minns rätt.
börne skrev:Captain Beefheart skrev:
- Kod: Markera allt
Här är en film från EM/VM i Plzen 2013 då vi hade fina placeringar från våra kompisar på forumet.
Ja, nu förstår jag varför flaggorna inte får vara för stora. Han som sitter längst till vänster mot väggen får ju rätt annorlunda vindförhållanden än dom i mitten, får han fördel eller nackdel? Det här är ju rätt komplicerat.......
Bara ett tips... Du kan klicka på citera längst upp till höger i inlägget du vill citera så blir det lite tydligare än det du lyckas med, aldrig sett det innan![]()
Det finns lika många varianter vindvimplar som det finns skyttar.
Inte jag heller faktiskt, jag brukar använda den eller kopiera och klistra in och använda BBcode knappen (andra raden, andra från vänster)
Luftpangarn skrev:OK, här kommer min otestade idé; Flöjeln skall inte bara ha olika färg på fram och baksida. De borde vara mkt bredrandigt bemålade! Det gör att ränderna ser olika breda ut, beroende på vinkeln. Kan kanske bara handla om en enda mörk bred rand mot ljus botten. I 45 graders vinkel, blir randen hälfen så bred, om jag kommer ihåg min trigonometri.![]()
Liksom iofs hela flöjens bredd kommer uppfattas. Så ett brett färgfält kanske inte tillför något?
Captain Beefheart skrev:[Men jag ska nog skissa på en liten mindre modell än den jag har tillverkat.
vettedax skrev:Där ser man, man lär sig hela tiden.
Jag har alltid trott det bara varit en liten vimpel endast.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster