Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Micke skrev:OK, Öberg, inga problem.
Jag vill bara göra en korrektion: Jag snokade lite på nätet, och bly är inte ofarligt att äta, som min kemilärare hävdade en gång i tiden. Det har likheter kemiskt med t.ex. järn och kommer absorberas till viss del i tarmarna.
Så käka inte diaboler...
/ Micke
Fjutt skrev:Hej Peter! Bättre att tvätta dom kan ju användas igen ser ju fortfarande bättre ut än vissa man kan köpa i burk *L*
Skogshuggarn skrev:Okay,,,har ni samlat ihop något bly en´u,,jag håller på att förbättra mina möjligheter till detta
Skogshuggarn skrev:Hej.
Jag arbetar i min profession med bla systematiskt mijöarbete och naturhänsyn , detta smittar naturligtvis av sig på min fritidssyselsättning .Jag samlar således in det mesta av resterna från de skjutna kulorna , detta är den mängd som jag skonat naturen ifrån under ca 3 mån,,hur går det för er ? vem toppar blyligan ?
För att följa länken så måste du registera dig.
Skogshuggar´n
sexskjutarn skrev:Och här riskerar men fängelse för ljuddämpare på 10 joulesvapen och sådant fjant.
Rent massmord utan jämnförelse med alla tidigare krig tillsammans.
sexskjutarn skrev:Har du några andra användnigsområden förutom till fiske?
Skogshuggarn skrev:Den där tackan såg tung ut Patrik !
Skogshuggarn skrev:sexskjutarn skrev:Har du några andra användnigsområden förutom till fiske?
japp,,bara jag får tummen ur så skall jag stöpa mig lite egen amo !
Men den största anledningen till att jag tar reda på blyet är att jag icke vill ha det vida spritt över hela min fastighet .
sexskjutarn skrev:Ska bli kul att se, dela gärna med dej av teknologin som du kommer att använda sen
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster