Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Ser mycket bra ut Skogshuggarn, kan du inte göra två.Skogshuggarn skrev:men det var inte det när projektet startade
Härligt !Fan så fränteddie skrev:Ok, då kastar jag mig in i tråden med ett av alla mina projekt!!
gubbe skrev:Ser mycket bra ut Skogshuggarn, kan du inte göra två.
Skogshuggarn skrev:Härligt !Fan så fränteddie skrev:Ok, då kastar jag mig in i tråden med ett av alla mina projekt!!![]()
Jag börjar onekligen känna ett "visst" broderkap med dej eddie,,trots att du verkar skjuta hej vilt om kring dej
gubbe skrev:Ser mycket bra ut Skogshuggarn, kan du inte göra två.
Tror det är den sjunde skogsvagnen jag bygger,,en till är inte omöjligt,,frågan är hur du skall få hem den![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Ulf skrev:En smal sak....gubbe har ju skaffat sin andra grålle nu.....whats the probbläm ?
Helt rätt. Men skam vet om jag inte tycker bakgrunden är ännu snyggare.Ulf skrev:Så snygg att den gott kan följa med på jobbet
gubbe skrev:Men skam vet om jag inte tycker bakgrunden är ännu snyggare.
Skogshuggarn skrev:Men du björkpanelen bakom amoväskan ?
gubbe skrev:Ja precis.
Skogshuggarn skrev:[Men när en skogshuggare tänker till kan det se ut så har.
För att följa länken så måste du registera dig.
eddie skrev:kommer det verkligen att hålla
Ja ett sådant bygge kräver sin smörjnippel!Skogshuggarn skrev: finlir som omväxling !
eddie skrev: ostört på rummet, medeltida KM602 mixer och en annan liten pryl , en 40w transistor combo gjort av ett palllock i plywood, plåtdetaljer av Scania instrumentpanel, 8" element trafo mm från vad det nu var..
Men inkopplad till min Marshall fyrtolva blev det blues'igt och fint!!
POS skrev:Det blev skapligt tycker jag.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster