Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jojo3 skrev:Om ni ska skjuta en serie på 10 skott på en tavla och misslyckas totalt med det första skottet....har ni då nån gång bytt tavla och börjat om (fniss)?
Jojo3 skrev:[...]En liten fråga bara.....
Om ni ska skjuta en serie på 10 skott på en tavla och misslyckas totalt med det första skottet....har ni då nån gång bytt tavla och börjat om (fniss)? Jag har inte gjort det än men ibland är det nära...........
Jojo3 skrev:?..
En liten fråga bara.....
Om ni ska skjuta en serie på 10 skott på en tavla och misslyckas totalt med det första skottet....har ni då nån gång bytt tavla och börjat om (fniss)? Jag har inte gjort det än men ibland är det nära...........
Jojo3 skrev:Jag köpte tidigare en omgång billiga tavlor på Jula men de hade 12"ringar", hittade inga med 10 som jag vill ha. Jag hittar inte 10-ringar på deras hemsida heller. Sedan blir det med dessa för mig precis det du (och jag) inte vill ha, hål som inte alls ser stansade ut utan det river rejält. Jag använder rundnosar också...?
...
Måste först säga att det var trevligt med en kvinna på forumet, det är ju ovanligt i mansdominerade forum, i den militära världen har den kvinnliga andelen ökat kraftigt så det är heller inget ovanligt på skjutbanan.Jojo3 skrev:En liten fråga bara.....
Jojo3 skrev:Men, grabbar....varför vill inte fler girls vara med?
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster