Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Ni gnäller när det ser bra ut tycker jag iaf
Silwer skrev:men såg roligast ut då det kunde blivit ett hål.
Batistuta skrev:Behöver lite synpunkter, detta är skjutet på 20 meter med HW50, Leapers 3-9, JSB exakt, stöd. I dagsläget tror jag inte jag kan skjuta bättre än så här med de förutsättningar jag har. Många av de andra tavlorna hade en flyer hit eller dit, denna lyckades jag nog sätta 6-7 bulor rätt bra tycker jag själv. Hur bra är det, är det bra skjutet. OBS skitdålig mobilkamerabild.
För att följa länken så måste du registera dig.
thorgus skrev:Batistuta skrev:Behöver lite synpunkter, detta är skjutet på 20 meter med HW50, Leapers 3-9, JSB exakt, stöd. I dagsläget tror jag inte jag kan skjuta bättre än så här med de förutsättningar jag har. Många av de andra tavlorna hade en flyer hit eller dit, denna lyckades jag nog sätta 6-7 bulor rätt bra tycker jag själv. Hur bra är det, är det bra skjutet. OBS skitdålig mobilkamerabild.
Om det är bra eller inte är jag nog inte rätt person att avgöra, men jag hade varit väldigt nöjd med en sådan träffbild
Batistuta skrev:Behöver lite synpunkter, detta är skjutet på 20 meter med HW50, Leapers 3-9, JSB exakt, stöd. I dagsläget tror jag inte jag kan skjuta bättre än så här med de förutsättningar jag har. Många av de andra tavlorna hade en flyer hit eller dit, denna lyckades jag nog sätta 6-7 bulor rätt bra tycker jag själv. Hur bra är det, är det bra skjutet. OBS skitdålig mobilkamerabild.
Nitro skrev:Då provade jag också stående på tio meter... tog poäng på alla mina 25 skott
...
Plattnos kina ammo från Jula
losdrivare skrev:...2240 Karbin
...
gubbe skrev:Bössa Cyclon
Ammo FX 5.52
Förstoring 20x
Avstånd 18m
Skjutställning stående
Har haft ett antal dagar där skyttet varit under all kritik, vet inte riktigt vad det beror på men jag har mina aningar.
Tänker kämpa på för att ta mig upp till normal nivå igen, kosta vad det kosta vill.
gubbe skrev: vet inte riktigt vad det beror på men jag har mina aningar
Nitro skrev:Jag tycker nog att det gick bättre på 45 än 10m.
thorgus skrev:Hoppas du hittar lösningen, det är jobbigt när man inte vet vad som är problemet
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster