Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sako Finnbear skrev:Var får man tag på dessa kuddar? Eller ni kör med vad som helst?
Sako Finnbear skrev:Sådär hade jag nog aldrig kunnat knöla ihop mig!?
Sako Finnbear skrev:Sådär hade jag nog aldrig kunnat knöla ihop mig!?
Silwer skrev:Knäståendes stabilitet är nåt jag är usel på och inte ns vet om jag orkar bry mig om, jag står hellre.
Luftpangarn skrev:Sittande ställning kanske har reglerats som det gjorts, för att verkligen göra det till ett separat moment, jämfört fri ställning?
Luftpangarn skrev:Råkade skriva fel. Jag avsåg knästående jämfört fri ställning.
Sako Finnbear skrev:Trevligt!![]()
Jo på längre avstånd är vinden ett gissel. Speciellt om det är kraftiga kastvindar.
Watchdog skrev:Sako Finnbear skrev:Trevligt!![]()
Jo på längre avstånd är vinden ett gissel. Speciellt om det är kraftiga kastvindar.
Ja på 30 gick det bra,på 40 fick ja lirka lite med hålla över/sida och på 50 så tog det en liten stund innan jag skutit in mig för jag är varken van ute med vind och olika växlande avstånd än.
Sako Finnbear skrev:Blev bara en tavla idag. Mest för att kolla både mig själv och utrustningen.
Fem skott skjutna stående med tripod på 20m avstånd.
Retar mig lite på flyern nere mellan 8 och 9.
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Watchdog skrev:Sako Finnbear skrev:Trevligt!![]()
Ja på 30 gick det bra,på 40 fick ja lirka lite med hålla över/sida och på 50 så tog det en liten stund innan jag skutit in mig för jag är varken van ute med vind och olika växlande avstånd än.
Det blir riktigt spännande sen när man har vind som snurrar & kommer från olika håll på väg till målet![]()
Watchdog skrev:Snyggt skjutit!flyern är ju bara för att man ska hållas allert till nästa gånghänder bannemig alltid som sista skott på en fin tava!
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster