Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
chaosborn skrev:Blev lite skytte idag, lägger upp 2 utav tavlorna.
Avstånd ca 20 meter tror jag.
chaosborn skrev:Jo, visste inte riktigt under vilken tråd jag skulle lägga det.
Klagas ju på att folk skriver för lite så tänkte man får dela något även om det inte blev just luft idag.
Tyckte jag sköt bättre med öppna riktmedel än med rödpunkt på ak 47.
Sako Finnbear skrev:Det gör absolut ingenting för min del om vi lägger upp krutskytte här med.
Sako Finnbear skrev:Då har det blivit lite tavla med.
Några av tavlorna på varierande avstånd från 10 till 25 meter. Stående med skjutkäpp.
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Klicka här & välj önskat format när du laddar upp.
Luftpangarn skrev:Jag bara dör Watchdog!![]()
Ett av mina bästa skytteminnen, var när jag som 10-13 åring som vanligt låg och sköt i vår källarkorridor med mitt Diana 35. Plötsligen gick en "Kalle långben"-spinel över skjutkorridoren, på sådär 6m. Naturligtvis var jag bara tvungen... sedan gick jag fram för att kolla, men besviken hittade jag först ingenting. Så plötsligen insåg jag att alla benen låg där, utan kropp!Det är den mest minnesvärda fullträffen hittills!
Så jag säger bara, det finns ingen jaktsäsong på insekter...
Sako Finnbear skrev:Då har det blivit lite tavla med.
Några av tavlorna på varierande avstånd från 10 till 25 meter. Stående med skjutkäpp.
börne skrev:Det går liksom inte att låta bli när dom är så korkade & kryper runt på en tavla![]()
SPLATT!!!!
Watchdog skrev:så en sabbad skottbild är det värt!
Watchdog skrev:Sako Finnbear skrev:Då har det blivit lite tavla med.
Mycket snyggt skjutit!äntligen kom jag med ut och kunde panga liteoch nu kunde jag skjuta in siktet på 25 meter och vinden var ganska nådig så här kommer en bild på tavlan när jag först ställt optiska centrum och sedan skjutit in mig mot mitten.
Sen bytte jag till en annan tavla och satte 5 skott i varje och det blev ju inte för illa väl?men medan jag pangade so kom ett litet kryp vid sista tavlan och var nyfiken så jag kunde inte låta bli att försöka träffa och se på f..nni ser själva lite runt hålet!!
Nu så är jag och bössan redo för att hälsa på kapten kamin i Forshaga för att lära lite ft skytte,ha en fortsatt härlig helg på er!![]()
Luftpangarn skrev:Sako Finnbear skrev:Då har det blivit lite tavla med.
Alltså alla tre tavlorna har sina poänger, fast tredje är ju otroligt bra samlad!
Föresten är väl älghornen helt galet placerade på tavlan?! Ja menar, finns väl ingen jägare som siktar mitt i nyllet på en älg?!![]()
Nästa gång får du köpa tavlor med bogen i 10:an!![]()
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster