Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Cykla in till centrum & köpte en glass.
Mat & Motion var det ju, tror dock inte den milen det blev i lugnt glidartempo motverkade en tvåkulors Otto med strut, men gott var det
mikebike skrev:Cyklade drygt 2 mil för att fiska, fick en mört, sedan blev det mjukglass i Kinna stationskiosk.
gubbe skrev:Fina bilder börne.
börne skrev:gubbe skrev:Fina bilder börne.
Blir ju fina när det är så fint
börne skrev:Idag drog jag till Genarp & deras grymma stigar. Det blev Häckebergaslingan samt lite av Risen. Av misstag så blev det även 5km av Björnstorpslingan innan jag fattade att jag var fel!
En dum sak var att alla 3 MTB slingorna hade samma färg på märkningen... hur tänkte dom där![]()
Blev i alla fall 299 höjdmeter & 27,5km på sjukt kul singeltrack![]()
Blev inte många foto idag då det helt enkelt var så förbannat kul cykling, vi har inte så mycket sånt här kul hemma. Finns stök i Bockeboda men detta var stök som var sjukt bra anpassat för lite mer flow & högre fart. Sedan gick det lite väl sakta ibland kanske då det var mycket att ta in, kommer man för fort in i visst stök utan att ha koll kan man lätt slå sig... får offra 20 mil t/r fler gånger så man lär sig slingan!
mikebike skrev:11 mil, varav ungefär 1/3 grusväg (uppför). 28 i snitt, 28 grader varmt. Jobbigt. Trött.
Prognosen för imorgon säger 32 grader (Sundsvall). Vad göra?
Kantal skrev:mikebike skrev:11 mil, varav ungefär 1/3 grusväg (uppför). 28 i snitt, 28 grader varmt. Jobbigt. Trött.
Prognosen för imorgon säger 32 grader (Sundsvall). Vad göra?
Hitta ett badställe utan parasiter eller algblomning och simma 1000-2000 meter
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster