Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sako Finnbear skrev:Hmm... Kan man inte bli sponsrad tro...![]()
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Hmm... Kan man inte bli sponsrad tro...![]()
Då får du nog börja tävla i nån gren där du syns samt bli riktigt jävligt bra, sån där tråkig 10M på tavla i fula kläder med skygglapp kanske.
Fram tills dess får vi vanliga dödliga nog snällt handla vårt bly själva, så länge vi nu får det. Verkar ju va omöjligt att bli av med den där rödgröna röran
Jag vill få en Air Arms XTi-50 när den kommer, men AA vill inte ge mig nån, ändå gav jag dom tillåtelse att använda några av mina bilder på sina sociala medier![]()
Sako Finnbear skrev:Blev en tavla på 20m stående med skjutkäpp. Inget imponerande! Är så jäkla darrhänt på
dagarna, men det blir bättre på kvällarna.
För att följa länken så måste du registera dig.
chaosborn skrev:Sako Finnbear skrev:Blev en tavla på 20m stående med skjutkäpp. Inget imponerande! Är så jäkla darrhänt på
dagarna, men det blir bättre på kvällarna.
Du får ta dig en stänkare innan så vätskorna kommer i balans.
Nej bara skojar
jerico skrev:Jag provade en gång...
En alkohol mätare var inblandad för att försöka göra det lite vetenskapligt... 0,2 går gränsen sedan bär det utför med en djävla fart... Vi avbröt det hela vid 0,6 för trenden var glasklar. Kanske skillnad om man lider av parkinsons sjukdom
Sako Finnbear skrev:Har idag fortsatt med mitt skytte på Mariekex som ligger ner.
Jäkligt skoj och hyggligt svårt med. Betydligt roligare än att panga på tavla.![]()
Nya skjutmål, nya insatser...
Watchdog skrev:Sako Finnbear skrev:Har idag fortsatt med mitt skytte på Mariekex som ligger ner.
Jäkligt skoj och hyggligt svårt med. Betydligt roligare än att panga på tavla.![]()
Nya skjutmål, nya insatser...
Hahaha!snyggt jobbat och du har traktens gladaste fåglar?
Sako Finnbear skrev:Dök upp paket från Hurricane idag.![]()
Nu är diabolförrådet påfyllt och ska väl räcka hela sommaren.![]()
Sako Finnbear skrev:Trodde nästan att dom gjöt diabolerna?
Ja det gäller att ha högt vatten i diabolförrådet.![]()
Var ju en del saker där ja!
Sako Finnbear skrev:Kul info hör ni!![]()
Trodde aldrig det var så många steg i prosessen.
börne skrev:Tänkte på en sak då jag sitter & kollar filmen nu fast jag såg den när den släpptes för ett par år sedan att det är egentligen sjukt att vi kan köpa våra JSB diaboler så pass billigt som vi gör speciellt när man ser tjejerna som kontrollerar & dom som väger/packar dom jobba som dom gör.
Vilket enformigt slit dag ut & dag in.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster