Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
sr 500 skrev:Dom här CO2 fyllkiten på ebay för ett par hundringar, är dom för brandsläckare?
oooopsEtienne skrev:Fast det är alltså en produktbild från hemsidan. Han har ju inte fått hem pistolen ännu.
PALLE_H skrev:sr 500 skrev:Dom här CO2 fyllkiten på ebay för ett par hundringar, är dom för brandsläckare?
Jag anväder detta fyllkit för att fylla mina paintball flaskor med din gänga.
För att följa länken så måste du registera dig.
sr 500 skrev:PALLE_H skrev:sr 500 skrev:Dom här CO2 fyllkiten på ebay för ett par hundringar, är dom för brandsläckare?
Jag anväder detta fyllkit för att fylla mina paintball flaskor med din gänga.
För att följa länken så måste du registera dig.
Precis det dom har på ebay.UK 200kr hemma
sr 500 skrev:Jag hittade en adapter i USA. 400kr, Kan man ju lika gärna köpa en 20 oz paintball flaska,
1qaz1qaz skrev:PALLE_H skrev:Synd att det ska vara så svårt och dyrt att fylla direkt i brandsläckare,finns inget ställe här i Kristianstad att fylla.
lämnade in i karlshamn senast och då skickas den vidare till karlskrona,gick på 700:- lite väl dyrt tycker jag..
Jag är mycket god vän med en deltidsbrandman i Åhus, jag kan höra med han. Tanken har aldrig fallit mig på då jag inte skjuter med sånt, än.
visst ja, jo han såg ut som ett frågeteckenPALLE_H skrev:1qaz1qaz skrev:PALLE_H skrev:Synd att det ska vara så svårt och dyrt att fylla direkt i brandsläckare,finns inget ställe här i Kristianstad att fylla.
lämnade in i karlshamn senast och då skickas den vidare till karlskrona,gick på 700:- lite väl dyrt tycker jag..
Jag är mycket god vän med en deltidsbrandman i Åhus, jag kan höra med han. Tanken har aldrig fallit mig på då jag inte skjuter med sånt, än.
Har du snackat med brandmanen än?..
1qaz1qaz skrev:jo han såg ut som ett frågeteckentydligen så gör dom inte det.
_Axel_ skrev:Jag är lite osäker på om 1/4" gängan är rätt. Det står 19 varv per tum i annonsen, och npt ska var 18 enl Wikipedia?!
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster