Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
scratchninja skrev:Tight och rolig träffbild! Ser ut som en bläckplump. Hade du skjutit in bössan på ett annat avstånd först då skotten inte ligger i mitten?Grymt skjutit hur som helst! Är det tio skott eller?
Patrick skrev:Snyggt Ogster. Imponerande träffbild på det avståndet med så lite stöd. Grattis!!
scratchninja skrev:Sjysst skjutit Kenji! En högerjustering bara så ligger skotten fint sedan!Vad använde du för kikarsikte och ammo? Kan du editera in det är du hygglo
![]()
Jävligt bra skjutet Thomas!! Den där träffbilden på 25 meter. Motsvarar alltså en träffbild på 1,2 cm i diameter på 10 meter, om jag tänker rätt. Fan man börjar ju få komplex.![]()
själv försöker jag skjuta in Lightningen på 10 meter. Tyvärr så går det inte att skjuta med stöd med den bössan för då sprider den sig som en gammal musköt med trattpipa. Så jag får skjuta 50 skott och sedan plotta träffarna på ett ark. Efter dagens skjutningen så gick det lite bättre än gårdagen men min träffbild ligger fortfarande för högt i medel eller vad man skall säga.
Denna blev dagens bästa iallafall
För att följa länken så måste du registera dig.
alla innanför 9:an iallafall![]()
Stående på 10 meter
Känns som det är dags att införskaffa en hw50 snart nu, hade varit skönt med mindre rekyl och bra trycke
Tomaz skrev:Sköt precis lite med min etthundratrettioencentimetersbössa från 10m med JSB Exact 4,51mm...
Stående utan stöd, barfota och iklädd T-shirt och mysbyxor...![]()
Så här satt 10 skott i tavlan... Ser bra ut på en pistoltavla, men den träffbilden på en gevärstavla hade ju inte blivit fullt så bra..![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster