Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
mikebike skrev:Vid hemkomst blev det ett stort glas Oboy, en glass och två smörgåsar som återhämtningsmat.
Härligt med lite vårbörne skrev:Äntligen fick man tummen ur & dammade av cykeln.
Inte jättevarmt på mätaren med 7° & en del vind, men solens strålar är ju underbara, speciellt så här års & när man hittar lite lä. Bara att njuta då man knappt sett solen på månader![]()
Blev en väldigt lugn runda runt staden, inte ensam om att ta sig ut trots coronatider då många passade på, men man känner sig ju rätt säker utomhus när man möter folk på avstånd.
Vattennivån har sjunkit en hel del denna månaden, från 2.08 m.ö.h den 1:e till 1.39 m.ö.h
Tur det finns en bro lite vid sidan av leden när vattennivån är för hög.
För här ville jag inte cykla.
Klart man vill genom stängslet, säkert mycket spännande inne på den gamla bangården.
Sako Finnbear skrev:Ja i dag var det vasst i vinden.
Var ute en sväng i garaget och plockade fram sommarhjulen till bilarna och det var ingen
vårvärme direkt.
börne skrev:Motion.
9km cykel, 3km promenad med föräldrarna & syrran, givetvis på behörigt avstånd från gamlingarna, sedan 9km hem igen.
Skönt i vårvärmen... 15°idag
Mat.
Nybakade bullar
Sako Finnbear skrev:Du är en riktig friskus börne.![]()
Sako Finnbear skrev:Har dock gett mig jäveln på att jag ska börja röra mer på mig, bra både för kropp och själ.
börne skrev:Sako Finnbear skrev:Du är en riktig friskus börne.![]()
Njae... varit sjukt kass på att träna sista året, 2017 var det bättre, då cyklade jag nästan 200 mil, det mesta stigcykling i skogen, tror det var c:a 140mil 2018, förra året blev det ynka 40 mil & mest på asfalt fast med MTB'n
Sako Finnbear skrev:Har dock gett mig jäveln på att jag ska börja röra mer på mig, bra både för kropp och själ.
Det har jag också, behöver det för min diabetes.
Larzzon skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster