Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
hatsan bling skrev:joelleo skrev:Idag påbörjade jag tillverkningen av min plinker som snurrar, i olika storlekar! Kom ihåg att jag är en ung skytt på 16 år, men gör så gott jag kan!![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
nicefixa en burk med röd färg och spraya på bara , sedan är det bara att panga på
Nitro skrev:Börjar bli en del bössor nu och en hel del bulor. Jag var trött på att inte ha ordning på prylarna, så jag gjorde ett vapenställ med hyllor för ammo. Skulle dock behöva några hyllor till om man vill ha riktig ordning med ammon uppdelat i olika batcher och storlek typ 4,50-4,51 osv samt 5,50-5,51. Det blir många burkar.
Där finns plats för två bössor till, men det blir nog på licens nästa gång och då får det ju bli i skåpet istället.
börne skrev:En liten plugg till fyllnippeln så man inte får in smuts.
janned skrev:Ja smuts är ju hemskt både på bilen å annat...
börne skrev:Byt plats på Kinesen... den kan ju inte va så nära din AA, tänk om den smittar av sig
Batistuta skrev:En pipvikt av rostfritt rör till min HW50, tillverkad med vinkelslip, borrmaskin och en Biltema minislip![]()
Ska nog lacka den svart.
Lecerof skrev:Batistuta skrev:En pipvikt av rostfritt rör till min HW50, tillverkad med vinkelslip, borrmaskin och en Biltema minislip![]()
Ska nog lacka den svart.
Snyggt! Vad använde du för rör? Har själv exakt de verktygen att arbeta med. Biltemas minislip äger!
Beangan skrev:Har redan beställt 2 nya då den jag har med all säkerhet kommer stryka med efter detta jobb.
Beangan skrev:Borrat, gängat och avgradat. Nu ska jag bara göra ett spår på baksidan för en oring, så den inte glider runt på rundmatningsbordet.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster