Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Tempest skrev:Snyggt! Ett tips, köp Biltemas modellera, då kan du värma den i en kastrull så kulorna sjunker till botten och separeras. Jag häller sedan tillbaka den flytande modelleran i kulfången direkt. Det krävs lite tjockare lager än Unigum men det är mycket billigare, jag använder själv Julas billigaste kulfång men det gäller att komma ihåg att tejpa igen skruvhålen i botten innan man häller tillbaka smeten!
Nitro skrev:Köpte med en proffsig snygg hamster till nya bössan, men den byggde inte ner tillräckligt.
Så grabben lät inte mig bygga ny hamster utan gjorde en ombyggnad av den nya och detta blev resultatet. Jo den kan nog funka även för mig.
För att följa länken så måste du registera dig.
Nitro skrev:Idag blev jag äntligen färdig med tolv nya vindvisare.
dano_swe skrev:En låt:
sfe skrev:Är det möjligen R.Lee Emry man hör också? (Drill-serganten i "Boys In Company C" och "Full Metal Jacket".)
sfe skrev:dano_swe skrev:En låt:
Är det möjligen R.Lee Emry man hör också? (Drill-serganten i "Boys In Company C" och "Full Metal Jacket".)
börne skrev:sfe skrev:Är det möjligen R.Lee Emry man hör också? (Drill-serganten i "Boys In Company C" och "Full Metal Jacket".)
Skönt gung dano
dano_swe skrev:sfe, denna kanske kan vara något för dig med tanke på din profilbild.![]()
Lade ner mycket mer tid på den här låten.
sfe skrev:dano_swe skrev:sfe, denna kanske kan vara något för dig med tanke på din profilbild.![]()
Lade ner mycket mer tid på den här låten.
Du har så rätt! Egentligen tillhör inte denna sorts musik någon av mina favoritkategorier men det här tyckte jag om och jag tror inte det (bara) berodde på klippen från vad jag en gång, och dessutom i många år, kallade den bästa film jag någonsin sett: Aliens. Jo, jag hörde allt klippen från andra Alien-filmer också. (Jag var lite rädd innan jag hört din låt att du hade gett dig på James Horners filmmusik.)
Jag fick också vibbar från Quake I men om det berodde på originalsoundtracket till det spelet (Trent Reznor) eller att jag spelade Quake mycket med Glenn Tiptons soloalbum "Baptism Of Fire" som eget soundtrack vet jag inte. Jag vill inte påstå att ditt verk hade strofer ifrån något av detta men det var ändå tillräckligt likt för att jag skulle komma att tänka i de banorna. Jag har å andra sidan inte lyssnat sådär fruktansvärt mycket på den riktigt hårda metallen som kommit under de senaste 20 åren så jag har inte jättemycket referenser att ta av.
Själv har jag aldrig haft tillräckligt med tålamod (eller kallas det talang?) för att göra några egna inspelningar. Visst har jag försökt men det är så fruktansvärt mycket planerande och så mycket teknik så det tar spellustan ifrån mig. Lite lustigt kanske, med tanke på att jag sedan 1984 jobbar med elektronik och datorer.
janned skrev:En bakkappa med krok till min FWB 300
Mika.G skrev:Tillverkade denna för ett par år sedan, 9mm ca 350 joule! Pipan och tuben, stocken är köpta.
Resten har jag tillverkat.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster