Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
kulorna försvårar ändå mer verkar det someddie skrev:trackern försvårar det lite iaf
eddie skrev:kulorna försvårar ändå mer verkar det someddie skrev:trackern försvårar det lite iaf![]()
Datum 11nov
Bössa Tracker .22
Ammo 5 olika
Avstånd 7m
Skjutställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.
Det kan vara ett problem av flera med Trackern, det finns kanske ingen kula som är optimal, även om Milbros TR och Select skjuter hyffsat. Vi har ingen JSB Exact.eddie skrev:kulorna försvårar ändå mer verkar det som
gubbe skrev: ... Sköt tre tavlor i kväll, väljer att inte publicera dem.
Här har du, varsågodnpaulsson skrev:känna oss lite bättre till mods.
Dina träffbilder med Select tyder nästan på att du hittat en "jsb" till din Tracker. Vore skoj att se en tavla skjuten på lite längre håll. Sen en liten undran, är det inte så att du vet att Selecten går bra därför skjuter du bättre med den, en psykologisk grej helt enkelt, kan det vara så?eddie skrev:, i jakten på en "jsb till tracker"
Kul att se dig igen på Dagens. Själv har jag huggit i skogen hela dagen plus kalas i kväll så jag har inte hunnit skjuta i dagGörgen skrev:Bössa. Hatsan 125TH 4.5mm i 10j.
stoffemannen skrev: 50-öring på 44-45m. det regnade hundar och katter
gubbe skrev:Dina träffbilder med Select tyder nästan på att du hittat en "jsb" till Trackern. Vore skoj att se en tavla på längre håll. Sen en liten undran, kan det vara så att du vet att Selecten går bra därför skjuter du bättre med den, en psykologisk grej helt enkelt ?eddie skrev: i jakten på en "jsb till tracker"![]()
gubbe skrev:Vapen Tracker .22
Ammo Milbro TR
Avstånd 18 m
Ställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.Här har du, varsågodnpaulsson skrev:känna oss lite bättre till mods.
Med all respekt, det tror jag är omöjligt.eddie skrev:Jag har stängt av psykologiska funktionen
Alltid skoj att kunna glädja en "forumbroder". Ovan har du en till.npaulsson skrev:Nu känns det mycket bättre!!!
Ammo Milbro TR
Avstånd 18 m
Ställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.Med all respekt, det tror jag är omöjligt.eddie skrev:Jag har stängt av psykologiska funktionen
Rent teoretiskt borde en sådan träffbild som du har på 7 m inte vara mer än dubbelt så stor på 14m.
På korta avstånd har man bra självförtroende och skjuter bättre, på ett längre avstånd sjunker självförtroendet och man skjuter sämre.
Jag menar givetvis inte att träffbilderna ska vara lika på typ 10m resp 20m utan dom borde vara dubbelt så stora på 20m.
Ofta ökar dom mer än 100% på dubbla avståndet. Så är det för mig iallafall, vad tycker ni?
Kan bara hålla med.Görgen skrev:Rätt bra centrerat
Ammo Milbro TR
Avstånd 18 m
Ställning stående
Kallt ute i kväll, ca 4 minus
Tack.ronnefalk skrev:Men bra skjuter du!!!!!
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster