Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev:Vapen Tracker .22
Ammo Milbro TR
Avstånd 18 m
Ställning stående
För att följa länken så måste du registera dig.
Ramlade ur koncentrationen en stund på 4ans prick.Formen har hållit sig bra ser jag.Skogshuggarn skrev:Första tiometerstavlan på länge.
Skogshuggarn skrev:Bössa:fattigmans Royle
gubbe skrev: Tänkte ta en snabb dagens med Trackern men sköt så dåligt att tavlorna hamnade i facket opublicerbara![]()
För att lugna ner mig hämtade jag 300an och sköt en tavla till. Då gick det bättre.
gubbe skrev:FWB 300S
Jsb exact .177
Avstånd 18m
Skjutställning stående
Kallt i kväll -13gr. Tänkte ta en snabb dagens med Trackern men sköt så dåligt att tavlorna hamnade i facket opublicerbara![]()
För att lugna ner mig hämtade jag 300an och sköt en tavla till. Då gick det bättre.
stoffemannen skrev:skotten sköts i ganska snabb följd. Bara ladda om och skjuta så är nöjd med resultatet ändå.
Andreass skrev:
lite lättare kikare kanske man skull få bort skakningarna som kommer efter en lång stunds pangande, kanske man skull skaffa ett snabbfäste och ha mindre kikare när man skjuter stående
eddie skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
6 snabba skott, jag har filar ner upphaket så nu är det sikta-skjut direkt inget krama här inte!
stoffemannen skrev:eddie skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
6 snabba skott, jag har filar ner upphaket så nu är det sikta-skjut direkt inget krama här inte!
Grymt skjutet Eddie-dude! Värsta lucky-Luke mannen!
Du inte bara skjuter bra, du fotograferar snyggt också.Tomaz skrev:Crosman 2300T
Tror jag inte du behöver, bättre att vila en stund. Bra skjutet Andreass.Andreass skrev:och ha mindre kikare
Grymt skjutet eddie. Akta så du inte skjuter dig i foten bara (tänker på upphaket).eddie skrev:6 snabba skott, jag har filar ner upphaket
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster