Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Captain Beefheart skrev:Men jag skulle också vilja veta vad det är som gör att ena batchen går bra och den andra sämre.
börne skrev:
Luftpangarn skrev:Mycket intressant att du Börne säger 5mm jfrt 15mm grupper för ditt test av bly / blyfritt. Hur länge sedan var det? Jag tänker mig att JSB nog hela tiden jobbar på att förbättra de blyfria kulorna.
vettedax skrev:Går det att ladda upp bilder nu ?
Captain Beefheart skrev:vettedax skrev:Går det att ladda upp bilder nu ?
Det har nog gått hela tiden, men inte som jag har gjort innan.
Detta funkar nu:
Klicka på [bifoga fil], sen klickar du på [placera inom inlägget]
Hoppas på få se fler träffilder efter detta
Att göra så har fungerat hela tiden, men möjligheten att ladda upp bilagor finns tyvärr bara i vissa forumkategorier
Captain Beefheart skrev:Varför är det så?
Lite off topic, ber om ursäkt för det kan vi klistra in inläggen på rätt ställe så Leupold ser dom?
börne skrev:Captain Beefheart skrev:Varför är det så?
Lite off topic, ber om ursäkt för det kan vi klistra in inläggen på rätt ställe så Leupold ser dom?
Ja du, jag har ingen aning.
Jag har skrivit att det inte fungerar i support delen på forumet.
viewtopic.php?p=384641#p384641
Chris skrev:väldigt kul med sånna bilder, Captain och ingen ursäkt behövs ...även om det inte visas en "tavla".... skulle vara skoj att träffas nån gång på sommaren för att skjuta lite olika luftvapen som samlar damm på väggarna tycker jag... bor ju inte så hemskt långt ifrån varandra
Captain Beefheart skrev:Jag vet att iden med tråden inte var tänkt riktigt så här, men det är ett litet försök från mig för att hålla igång forumet.
ButterBean skrev:
En lite bättre bild på tavlan…
Captain Beefheart skrev:Pilgevär, jag har bara två pilar i dagsläget, här är en serievi sköt två serier var.
Luftpangarn skrev:Captain Beefheart skrev:Pilgevär, jag har bara två pilar i dagsläget, här är en serievi sköt två serier var.
Du som är så händig, kan du inte svarva nya mässingspilar? Och kanske täta med en O-ring runt, i stället för "fjädertofs" bak? (Litet konstig "tätning" tycker jag vid närmare eftertanke. Eller är det i själva verket för att de skall stabilisera en aning? Då borde man kunna lösa det bara genom utformning på pilen?! Kanske längre, med tung klump fram & spets, skaft, och liten skiva / kon (likt diabolkjol) som svans?
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster