Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
öberg skrev:"bössor" av finaste kinakvalite
ivage skrev:dåre du skulle köpt kolsyrebössan direkt det var antagligen qb78 och den är av bra kvalite här finns massa grejer du kan modda den me
För att följa länken så måste du registera dig.
kolla även dehär
tankryttarn skrev:ivage skrev:dåre du skulle köpt kolsyrebössan direkt det var antagligen qb78 och den är av bra kvalite här finns massa grejer du kan modda den me
kolla även dehär
Kalla mej va du villmen ar2079an är en kolsyrebössa eller en pcp vilket man vill!!! Ja har monterat på en paintballflaska med regulator som ja fyller med dykartuben.
De va så att ja va på jakt efter qb 78an!!! Men de va sopprent på den!! Jag har en qb 78 i kal 177 &en i kal22, och en ar2078 redan... så 2079orna kommer göra sig fint i sammlingen![]()
ja är supernöjd, den ena har ja redan gjort rent (för som vanligt så är dom rostiga osv)
Ska provskjuta imorgon om vädret håller i sig.
Patrik skrev:tankryttarn skrev:ivage skrev:dåre du skulle köpt kolsyrebössan direkt det var antagligen qb78 och den är av bra kvalite här finns massa grejer du kan modda den me
kolla även dehär
Kalla mej va du villmen ar2079an är en kolsyrebössa eller en pcp vilket man vill!!! Ja har monterat på en paintballflaska med regulator som ja fyller med dykartuben.
De va så att ja va på jakt efter qb 78an!!! Men de va sopprent på den!! Jag har en qb 78 i kal 177 &en i kal22, och en ar2078 redan... så 2079orna kommer göra sig fint i sammlingen![]()
ja är supernöjd, den ena har ja redan gjort rent (för som vanligt så är dom rostiga osv)
Ska provskjuta imorgon om vädret håller i sig.
Har du bild på den? jag har en paintball flaska som är 60mm men den får inte plats på geväret.
MVH
tankryttarn skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Är inte så haj på datorer... men nu har ja lyckats (tror jag) att få upp en bild...
Ingen kanonbild min mobil kamera är inte så värst
öberg skrev:Bara att åka till Jula i Skara och handla!
öberg skrev:Bara att åka till Jula i Skara och handla!
Hur långt är det dit?
Finns den där bössan som tankeryttarn visar på bild ,att köpa hos Jula i Skara .?
öberg skrev:Hur långt är det dit?
För mig 1.5mil, för dig ja du hur ska jag veta det?
Finns den där bössan som tankeryttarn visar på bild ,att köpa hos Jula i Skara .?
Japp!
öberg skrev:Japp!
sexskjutarn skrev:Stöckhölm förstår du väll.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster