TÄVLINGEN ÄR INSTÄLLD!
På grund av bristande intresse ställs härmed nämnda tävling in. Vi tar nya tag framöver och hoppas på bättre intresse då.
Hej,
Som det antytts tidigare anordnar SLJSF en bänkskyttetävling 50m 2013-05-26. I mån av tid och tillgängliga skjutplatser kan det EVENTUELLT öven bli aktuellt med 25m då en av våra tidigare tävlingar blev inställd.
Det är väldigt kort varsel, det är pga av mig som inte fungerar som det är tänkt för tillfället.
Hur som helst, alla är hjärtligt välkomna.
SLJSF inbjuder härmed till bänkskyttetävling, 50 meter.
Söndagen 26/5 kl. 09:00 startar tävlingen på vår skjutbana i Stockholmsförorten Huddinge.
Samtliga klasser skjuter från 50m.
Här är en länk till gällande regler:
För att följa länken så måste du registera dig.Pga/tack vare snålt tilltagen skjuttid på skjutbanan har vi inte tid med så omfattande vapen och utrustningskontroll som önskat, så vi förutsätter att samtliga tävlande uppvisar god sportsmannaanda. Likaså kan man inte räkna med att kunna ställa upp i mer än en klass.
Vid fler än ett skjutlag skjuter varje skjutlag sina tre tavlor i följd med bänkrotation innan nästa skjutlag tar plats vid skjutbänkarna.
Startavgift: 75 SEK
Priser delas ut till plats 1-3 i varje klass.
För att hitta hit:
För att följa länken så måste du registera dig. Anmälningar (först till kvarn tillämpas) skickas till:
jorgenullberg750@gmail.com Hjärtligt välkomna önskar SLJSF!
PS. Tror mig ha skickat samma inbjudan idag men nu hittar jag inte den, så här kommer den som sagt en gång till.