Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:För full och för trött för att skriva något nu, men min dotter Selma hade visst tagit 700 bilder med Börnes kamera. Så där får kanske väljas ut en del och en del bör kanske Börne radera av olika skäl då de går över den tillåtna gränsen.
Leopold sover sen länge så han var aldrig inblandad i dessa hemskheter som "den svenske" fick uppleva.
Nåja det blir säkert en upplösning på det också.
PALLE_H skrev:men vad var det för hemskheter som hände också undrar man? När du skrev så.
börne skrev:Stort tack till Familjen Hörström för en grymt kul & lyckad helg
Selma har tagit dom flesta bilderna denna gång... tack för hjälpen, har reducerat ner bilderna från nästan 800 bilder![]()
densvenske skrev:Vissa av dessa bilder ger mig mardrömmar!
elofen skrev:Ja jävla, kul hade vi iallafall XD fantastiskt trevlig helg Nitro, jag tackar otroligt för allt!
börne skrev:PALLE_H skrev:men vad var det för hemskheter som hände också undrar man? När du skrev så.
SiggeLina63 blev lite "sugen" på den svenske vilket inte densvenske gillade... han gillade inte det alls & han fick lite lätt panik när SiggeLina63 gång på gång försökte pussa honom![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
BlondieElofen med extra röda läppar... så han kunde ge fina avtryck på densvenskes kind![]()
Det syns inte så bra på bild men densvenske var helt panikslagen här, han stod & skakade & var på helspänn då BlondieElofen & SiggeLina63 smidde hemliga planer på hur dom skulle få in en kyss på honom... jag & jag tror att jag kan tala för alla andra skrattade mer än man gjort på länge när dom jagade runt honom på gården, den lille rackaren var både snabb & blev sjukt stark när dom båda "damerna" till slut fick tag på honom!
Om dom inblandade var nyktra vid detta tillfälle!??? Inte alls![]()
PALLE_H skrev:
Förra året fick ju Tomaz sina fingrar smälda i 150J armborstet, hur gick det Tomaz satt det i länge, smärtan alltså?
Tomaz skrev:PALLE_H skrev:
Förra året fick ju Tomaz sina fingrar smälda i 150J armborstet, hur gick det Tomaz satt det i länge, smärtan alltså?
Vänster ringfinger tog största smällen.
Den är fortfarande sned, men har inte ont längre.
Men det smärtade att böja fingret i typ ett halvår...
Bara7 skrev:Denna gången hade jag med en Impact med pilpipa, så ingen risk för smällda fingrar denna gång.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster