Tack Stefan och David för en rolig tävling och riktigt kul att träffas så många, speciellt roligt med fyra debutanter
Dagen började kall och blåsig som attan, men efterhand kom solen fram och då blev temperaturen mycket bättre.
Verkligen roligt att vara igång igen.
Lite blandade bilder av mig och min kollega Oskar samt några fler.
Stort tack till min hustru som knappade på så det blev lite bilder.
Lite inskjutning måste man ha.
För att följa länken så måste du registera dig.Vår första station, ett leende innan min dubbelmiss...
För att följa länken så måste du registera dig.Knä
För att följa länken så måste du registera dig.Min tur
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Undrar vad dom tittar på?
För att följa länken så måste du registera dig.Hagelskyttarnas återvinningsäckar kanske..
För att följa länken så måste du registera dig.Skjutglad övervakar en debutant, vet tyvärr inte namn.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.SNÖ..
För att följa länken så måste du registera dig.Mr fjäder, Thorgus gör livet svårt för målet
För att följa länken så måste du registera dig.En fjäderkille till
För att följa länken så måste du registera dig.Å en till
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Lunchpaus med gokorv
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Oskar fäller en
För att följa länken så måste du registera dig.Oskar skjuter, jag övervakar
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Gubbe spanar..
För att följa länken så måste du registera dig.Och sänker
För att följa länken så måste du registera dig.Visste ser det vindstilla ut...
För att följa länken så måste du registera dig.Fina barr
För att följa länken så måste du registera dig.Oskar fäller
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Skjutglad
För att följa länken så måste du registera dig.David kör en Double Dutch..eller?
För att följa länken så måste du registera dig.Särskjutning i Debutantklassen plats 2-3
Först inmätning
För att följa länken så måste du registera dig.Allvaret startar
För att följa länken så måste du registera dig.Efter en stund tar diabolerna slut för Dick så bort till bilen och hämta nya.
Den har jag aldrig varit med om tidigare
På det igen
För att följa länken så måste du registera dig.Det hjälpte för Dick tog 2:a platsen
För att följa länken så måste du registera dig.Alla vi som trotsade vädret som faktiskt blev riktigt trevligt.
Men som en erfaren skytt sa " inga gratisskott idag"
För att följa länken så måste du registera dig.