Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Chris skrev:kan bara hålla med här.... det som har skrivits av honom (att det skulle skada hela forumets framtid om man yttra sina funderingar och frågor om hur det kommer fortsättas)
en viss tacksamhet om att nån ville ta ansvaret och driver forumet även i fortsättningen finns ju även hos mig men står inte över andra funderingar och tankar som jag har fått genom tiden angående den nya administrationen... menmen man får ju kanske se om och vad som kommer hända och om man vill vara kvar.
även en tanke slog mig om en ny medlem som älötsligen dök upp och försvann lika fort som verkade skulle pusha forumet genom många nya trådar och inlägg oavsett matnyttighet eller inte... och det efter den nya administratorens vädjande appell att bara massa inlägg kan rädda forumets framtid ( visst finns det en sanning med det ockso) men jag iaf tyckte detta temporära sammanträffande samt nya ledningens absoluta frånvaro känns konstigt... men är bara min känsla och måste absolut inte stämma.
Skogshuggarn skrev:Den tilltänkta administratören figurerar i den här tråden med en månads intervall mellan inläggen, det är med den iakttagelsen jag får funderingar som jag skrev om i mitt tidigare inlägg,
atte69 skrev:Skogshuggarn skrev:Den tilltänkta administratören figurerar i den här tråden med en månads intervall mellan inläggen, det är med den iakttagelsen jag får funderingar som jag skrev om i mitt tidigare inlägg,
senaste inlog 26/6 , idag är det den 11/7 så tja ? det är ju bara 2 veckor (+ lite )sedan än så länge
atte69 skrev:Skogshuggarn skrev:Den tilltänkta administratören figurerar i den här tråden med en månads intervall mellan inläggen, det är med den iakttagelsen jag får funderingar som jag skrev om i mitt tidigare inlägg,
senaste inlog 26/6 , idag är det den 11/7 så tja ? det är ju bara 2 veckor (+ lite )sedan än så länge
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster