Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
RobertSt skrev:Tyvärr kan jag inte komma. Men det är väl lika bra eftersom det inte är något luftpistolskytte (?)...
a_gunther skrev:Nu är banan lagd.
Det blir 30 mål fördelade på 11 stationer
buckshot2000 skrev:RobertSt skrev:Tyvärr kan jag inte komma. Men det är väl lika bra eftersom det inte är något luftpistolskytte (?)...
Man får naturligtvis skjuta med pistol på målen om man vill. Jag har sett folk göra det förut. Annars går det alltid låna bössor från de man går rundan med.
RobertSt skrev:buckshot2000 skrev:RobertSt skrev:Tyvärr kan jag inte komma. Men det är väl lika bra eftersom det inte är något luftpistolskytte (?)...
Man får naturligtvis skjuta med pistol på målen om man vill. Jag har sett folk göra det förut. Annars går det alltid låna bössor från de man går rundan med.
Jo, men vilken precision har en pistol mot ett gevär? Jag vet! Det är rätt stor skillnad! Ett gevär har en mycket bättre preciison! Stavas det så? Nåväl, låna en bössa skulle kunna vara ett alternativ, men hur bra skjuter du med ditt eget vapen mot ett lånat? Inte sådär bra, eller hur? Nåväl, jag kan ju ändå inte komma, men visst skulle det vara rätt kul att vara 'the underdog' med en pistol endast!
buckshot2000 skrev:RobertSt skrev:buckshot2000 skrev:RobertSt skrev:Tyvärr kan jag inte komma. Men det är väl lika bra eftersom det inte är något luftpistolskytte (?)...
Jo, men vilken precision har en pistol mot ett gevär? Jag vet! Det är rätt stor skillnad! Ett gevär har en mycket bättre preciison! Stavas det så? Nåväl, låna en bössa skulle kunna vara ett alternativ, men hur bra skjuter du med ditt eget vapen mot ett lånat? Inte sådär bra, eller hur? Nåväl, jag kan ju ändå inte komma, men visst skulle det vara rätt kul att vara 'the underdog' med en pistol endast!
Jo visst, men om man säger såhär.. gubbe lånade min Typhoon 16 förra året och gick en runda precis på slutet och han fick ett väldigt bra resultat så det går absolut att skjuta bra med en lånad bössa om allt är "standard" dvs. tex. 10 joule, JSB och inskjuten på 20 meter. då är det bara panga på, men det är lika kul att komma med en bössa man köpt på vägen på JULA för 495:- som med ett jättedyrt tävlingsvapen.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster