Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
OBS vi stänger anmälan den 20/4, därefter blir det efteranmälning +20 kr totalt 120 kr alltså.
Vi har också bestämt att det endast blir en klass per tävlande
Edit 22/4
Rätt många debutanter som vi delat upp på erfarna skyttar, så många får en debutant i skjutlaget. Ta väl hand om dessa och ge dom gärna lite tips under rundan![]()
Vi bestämde också igår att debutanterna får gå alla 50 mål.![]()
En annan sak som vi diskuterat fram och tillbaka är olika startmål för de x första grupperna. Tillslut kom vi överens om att de fyra första skjutlagen går ut och startar på bana 1, 3, 5 och 7. De målen de "hoppat över" tas då efter mål 50. Då räknar vi att alla har kommit ut på banan inom 1-1,5 timmar efter starttiden kl 9:00. Uppskattningsvis tar banan 4 timmar.
Shot to thrill skrev:Börne, jag tycker du var lite slö med att anmäla dig (14min)
Lasse skrev:Fan vad gôtt. ÄNTLIGEN![]()
Skall bara prata ihop mig med mina kollegor i Onsala. Men en sak är säker. Vi kommer
Leopold skrev:Finns det tillräckligt med tid att gå två 50-målsrundor?
Leopold skrev:Finns det tillräckligt med tid att gå två 50-målsrundor?
VictorJ skrev:Vore jättebra om någon ville skriva en liten redogörelse för hur det funkar, går man i grupper om x antal med en "domare" och släpps dom olika klasserna iväg på olika tider eller blandas det i gruppen?
Många frågor blir det men första gången för mig......
Batistuta skrev:Leopold skrev:Finns det tillräckligt med tid att gå två 50-målsrundor?
Ja det är frågan, jag tror knappast att man orkar två varv när det är 50 mål.
börne skrev:Batistuta skrev:Leopold skrev:Finns det tillräckligt med tid att gå två 50-målsrundor?
Ja det är frågan, jag tror knappast att man orkar två varv när det är 50 mål.
Inte bara orken som ställer till det, det tar ju sin lilla tid att gå en 50 målsbana med tre skyttar i en grupp. 2 min per skytt per mål, lite dötid & sedan ska man transportera sig mellan stationerna.
Går alltid att ordna, det vet duTomaz skrev:Anmäld..! Jag har fått ledighet beviljad, så jag kommer ner på fredag...ska bara hitta ett lämpligt boende i närheten..
dano_swe skrev:Kommer ner dagen innan tävlingen och hoppas att det går att sova i klubbstugan som sist.
börne skrev:Fast jag har ingen nyckel så jag kan lova hur mycket jag vill... det hjälper inte ändå
börne skrev:dano_swe skrev:Kommer ner dagen innan tävlingen och hoppas att det går att sova i klubbstugan som sist.
Ska väl gå att ordna tycker jag![]()
Fast jag har ingen nyckel så jag kan lova hur mycket jag vill... det hjälper inte ändå
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster