Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
janned skrev:Om ni har tävlingslicens...skriv numret när ni anmäler er !!!
thorgus skrev:janned skrev:Om ni har tävlingslicens...skriv numret när ni anmäler er !!!
"Vi" tänkte inte på det
robban75 skrev:och dagens dubbel
börne skrev:janned skrev:Om ni har tävlingslicens...skriv numret när ni anmäler er !!!
Detta tål tydligen att upprepas då det kommit in fler anmälningar med svaret Ja!
Martin skrev:börne skrev:janned skrev:Om ni har tävlingslicens...skriv numret när ni anmäler er !!!
Detta tål tydligen att upprepas då det kommit in fler anmälningar med svaret Ja!
Ändra i inbjudan så att det blir tydligt. Skriv stort vid länken till föranmälan.....
Bara7 skrev:Vet i tusan om jag vill delta i 10J
Nitro skrev:Bara7 skrev:Vet i tusan om jag vill delta i 10J
VaJag har nu i 3 säsonger kört FT med 10J. Givetvis så blir det svårare, men man får trösta sig med att de andra i samma klass har samma problem.
Bara7 skrev: Vet i tusan om jag vill delta i 10J, det får diskuteras på klubben. Vi hör av oss.
Rudolf91 skrev:Bara7 skrev: Vet i tusan om jag vill delta i 10J, det får diskuteras på klubben. Vi hör av oss.
Synd, max 10J betyder att jag inte kan delta innan utmaningen med FT-kort är löst. Och köra till långt bort i stan för att fixa kort är inte aktuellt.
Rudolf91 skrev:Synd, max 10J betyder att jag inte kan delta innan utmaningen med FT-kort är löst.
börne skrev:Rudolf91 skrev:Synd, max 10J betyder att jag inte kan delta innan utmaningen med FT-kort är löst.
Är ju inget vi i MSG kan göra något åt, reglerna är ju såna & det är ju heller inget nytt!
Rudolf91 skrev:börne skrev:Rudolf91 skrev:Synd, max 10J betyder att jag inte kan delta innan utmaningen med FT-kort är löst.
Är ju inget vi i MSG kan göra något åt, reglerna är ju såna & det är ju heller inget nytt!
Jag menade inte att du/MSG skulle göra något åt det eller reglerna, nya eller gamla. Det var endast en personlig reflektion från min sida. Tråkigt att du uppfattade den som kritik.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster