Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kapten Kamin skrev:Jag missar tyvärr denna, då jag är i Kina...
Bara7 skrev:Anmäld i 16J, skall bara hitta alla licenspapper
börne skrev:Det går som vanligt bra att övernatta i stugan för dom som önskar, det brukar ju inte bli platsbrist vad jag förstått, men ni kan ju skriva om ni önskar i tråden så får vi en överblick på hur många.
dano_swe skrev:Känns otroligt tråkigt att jag inte kan åka och tävla längre. Hoppas ni får det trevligt, det vet jag att ni får!
Samma här, inte blivit några tävlingar alls för mig i år. Skittristdano_swe skrev:Känns otroligt tråkigt att jag inte kan åka och tävla längre. Hoppas ni får det trevligt, det vet jag att ni får!
Martin skrev:Samma här, inte blivit några tävlingar alls för mig i år. Skittristdano_swe skrev:Känns otroligt tråkigt att jag inte kan åka och tävla längre. Hoppas ni får det trevligt, det vet jag att ni får!
Ungar är härliga, men de kan påverka ens möjligheter till fritidsintressen...och jo man kan prioritera...jag prioriterar dem. Så var det sagt innan nån tog upp den pucken...
Dano, varför kan inte du kan åka..?
Skickat från min F8331 via Tapatalk
börne skrev:Det går som vanligt bra att övernatta i stugan för dom som önskar, det brukar ju inte bli platsbrist vad jag förstått, men ni kan ju skriva om ni önskar i tråden så får vi en överblick på hur många.
janned skrev:Och det fixar dom sa dom ikväll
börne skrev:janned skrev:Och det fixar dom sa dom ikväll
Lysande Janne... säg tack även från mig
Tomaz skrev:börne skrev:Det går som vanligt bra att övernatta i stugan för dom som önskar, det brukar ju inte bli platsbrist vad jag förstått, men ni kan ju skriva om ni önskar i tråden så får vi en överblick på hur många.
Önskar några kvadratmeter golvyta i klubbstugan..
janned skrev:Glöm nu inte att anmäla er till Höstlaxen !!!![]()
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster