Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Mackee skrev:Plast Sleeve från en PET flaska verkar ha använts, funkar det?
Mackee skrev:Vilken sorts diaboler rekomenderas till Air Arms s410 i kaliber 4,5? Jag misstänker att JSB express är bäst, eller finns det något någon anledning att använda något annat som H&N FTT tex? Vilken dimension ska man ha om tillverkaren erbjuder 4,52 - 4,53 och 4,54 mm kaliber?
Mackee skrev:Finns det någon poäng med att testa plattnosiga diaboler eller är det inget man använder inom field target?
börne skrev:Mackee skrev:Finns det någon poäng med att testa plattnosiga diaboler eller är det inget man använder inom field target?
Kul... Fin bössa så du kommer inte ångra dig![]()
Nä plattnosade är inget man skjuter på längre avstånd. Det är rundnosade som används.
Mackee skrev:Hittade en extra, kan det vara så här den ska sitta?
För att följa länken så måste du registera dig.
Mackee skrev:Det borde funka att fila bort en del av fokushjulet för att kunna byta magasinet, tack för tipset!
Vilket avstånd brukar man skjuta in bössan, är det på 10m? Är PCP gevär okänsliga för val av stöd, går det att göra inskjutning i skjutbänk?
börne skrev:Mackee skrev: gör en första inskjutning i bänk, sen är det bästa att sätta sig i FT ställning & se om träffläget ändras & justera efter det.
Nitro skrev:börne skrev:Mackee skrev: gör en första inskjutning i bänk, sen är det bästa att sätta sig i FT ställning & se om träffläget ändras & justera efter det.
För mig har alltid träffläget förändrats när jag skjutet in i bänk och sen provat i FT ställning.
Så efter det slösar jag inte tid på att skjuta in i bänk.
Jag gör alltid inskjutningen i sittande FT ställning.
börne skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst