Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:FT Banan blev färdig för ett par dgr sen, men två stationer ligger på vallen och där högg de hö idag så de fick jag ta bort. Men när bönderna är klara med sitt hö så åker stationerna upp igen och då ska jag gå premiär rundan.
Hoppas jag fäller hälften
Nitro skrev:Hoppas jag fäller hälften
elofen skrev:Finns där platser kvar kommer jag!
börne skrev:elofen skrev:Finns där platser kvar kommer jag!
Bara att anmäla dig Victor![]()
"Alla forumsmedlemmar är såklart välkomna att delta. Även respektive och barn är välkomna såklart."
elofen skrev:Finns där platser kvar kommer jag!
Sweron skrev:Hej Nitro!
Jag skulle vilja anmäla mig till din träff. Jag tror jag får svårt att dyka upp på fredagskvällen, men tänkte att jag kommer på lördag fömiddag och stannar till söndagen. Min tanke är att ställa upp i både bänkskyttet och FT.
Jag tar med tält (och egen dricka). Ok?
/Ronnie (sweron)
mogwai skrev:verkar vara en mycket trevlig tillställning.
Jimmy85 skrev:Hur löser man sovplats? Kom på att ja varken äger tält lr husvagn. :/
Nitro skrev:Jimmy85 skrev:Hur löser man sovplats? Kom på att ja varken äger tält lr husvagn. :/
Lätt fixat, antingen köper du/ lånar ett tält
eller så finns det möjlighet att sova i brygghuset.
Luftmadrass och sovsäck kan va bra att ha.
Alternativt kan man göra en Batti, men den är kanske inte helt bekväm
För att följa länken så måste du registera dig.
Nitro skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Sweron skrev:Skulle någon av er som kommer till Nitros träff nu i Juli vara intresserad av en sådan flaska så kan jag köpa och ta med till er.
Bara7 skrev:Och jag som körde förbi vid 15 och 17-tiden. Orättvist!
Batistuta skrev:Lite problem men jag hoppas hinna till er på lördagen. Jag lovat att följa med på en restresa med äldsta dottern och hennes familj till Rhodos. Landar kl 1600 den 28 på Landvetter så det ska gå![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster