Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Skyddsjägarn skrev:Får lov att kasta in handduken då höften ej vill det jag vill / Skyddsjägarn
Marsi skrev:Jag skulle också tacka för dagens runda som var första skyttetävling jag har varit på.
Det kommer att bli fler. Vi ses igen.
Marsi skrev:Jag skulle också tacka för dagens runda som var första skyttetävling jag har varit på.
Leopold skrev:Kan någon bara bekräfta att länken till resultatet verkligen funkar? Ni vet hur det är med dessa molntjänster, man loggar ofta in utan att man ens vet det själv och så tror man det funkar för alla.
Leopold skrev:Kan någon bara bekräfta att länken till resultatet verkligen funkar? Ni vet hur det är med dessa molntjänster, man loggar ofta in utan att man ens vet det själv och så tror man det funkar för alla.
Nitro skrev:Marsi skrev:Jag skulle också tacka för dagens runda som var första skyttetävling jag har varit på.
Kul att du fick mersmak.
Banan var ingen lätt bana med gratispoäng, hoppas du inte tyckte den var för svår.
Marsi skrev:Nitro skrev:Marsi skrev:Jag skulle också tacka för dagens runda som var första skyttetävling jag har varit på.
Kul att du fick mersmak.
Banan var ingen lätt bana med gratispoäng, hoppas du inte tyckte den var för svår.
Nejdå. Trodde nog att det skulle vara ungefär såhär. Största felet var mitt eget med för lite förberedelser.
Hursomhelst så var det rätt beslut att komma och prova på- Du har ett fantastiskt boende!
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster