Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ubbe skrev:Johnny FX skrev:Ubbe skjuter därmed utom tävlan då han lagt banan.
Du vet att jag vinner vem som än har lagt banan .
ogster skrev:ubbe skrev:Johnny FX skrev:Ubbe skjuter därmed utom tävlan då han lagt banan.
Du vet att jag vinner vem som än har lagt banan .
På senare tid så har du ju börjat vackla, speciellt i din huvudgren fjäder 10J+ där en AA klev fram å visade att diana är barnbössor![]()
Hur ska det nu gå när AA:s svar på D54 kommer att ställa upp, i bästa fall å med en massa tur kanske du kan knipa en 3:e plats
ogster skrev:På senare tid så har du ju börjat vackla, speciellt i din huvudgren fjäder 10J+ där en AA klev fram å visade att diana är barnbössor![]()
ogster skrev:Hur ska det nu gå när AA:s svar på D54 kommer att ställa upp, i bästa fall å med en massa tur kanske du kan knipa en 3:e plats
lindfors skrev:Kaxigt Ogster, men det gillar jag och jag kommer med min HW80.25 igen...
buckshot2000 skrev:Det är garanterat åldern , själv höll jag på att glömma luftflaskan trots att jag ställde upp den mot väggen för att den skulle synas och inte glömma den....
Spännande när resultatlistorna kommer, de som var bra var riktigt bra kan man säga , men lika kul att tävla mot sigsjälv och käka varmkorv , vädret var kanonbra hela dagen.
Jonas skrev:buckshot2000 skrev:Det är garanterat åldern , själv höll jag på att glömma luftflaskan trots att jag ställde upp den mot väggen för att den skulle synas och inte glömma den....
Spännande när resultatlistorna kommer, de som var bra var riktigt bra kan man säga , men lika kul att tävla mot sigsjälv och käka varmkorv , vädret var kanonbra hela dagen.
En till som va där å hur såg du ut då
G0LI4T skrev:måste man ha sådan för att kunna tävla ??
finns det ingen "budget" klass ?
mikebike skrev:PS. Min grova bössa fick inte vara med!![]()
G0LI4T skrev:måste man ha sådan för att kunna tävla ??
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster