Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sniperace skrev:den grus som kan behövas är något som absolut ska fixas, det ÄR min fasta målsättning att sådan ska lösas, och jag känner mig säker på att jag och Dionis har styrelsen bak oss i detta
Leopold skrev:Tack Sir ville! Detta med fullständig tillgänglighetsanpassning är ett projekt på sikt och är vår ambition framöver. Vi klarar inte att nå hela vägen denna gång bara att konstatera.
Vad vi kan erbjuda denna tävling är 16.4 - 45J-klassens 30-målsbana. Denna bana är förlagd dels på en bit grusväg, dels på en bit skogsstig med litet mjukare underlag vilket inte är helt optimalt för rullstol men fungerar om man hjälps åt litet.
Tanken var att det inte ska behövas några speciella el-scootrar el dyl för att ta sig fram utan en vanlig rullstol (helst med litet större fronthjul) ska funka.
Callmenobody skrev:En liten OT:
Under min korta visit som boende i Skåne märkte jag att så fort jag använde ordet "Snapphanar" blev jag snabbt rättad:
"Du är i Skåne, här kallas de Friskyttar....."
fiffy skrev:Då var denna debutant anmäld! Hoppas att man hinner lära sig vilken ände på bössan som är farlig innan tävlingen
fiffy skrev:Då var denna debutant anmäld! Hoppas att man hinner lära sig vilken ände på bössan som är farlig innan tävlingen
Batistuta skrev:Anmäld sedan länge såklartFår samtidigt passa på att tacka de ansvariga för allt jobb de lägger ner. Det är ett stort projekt att starta upp en FT-sektion. Vill ni ha någon hjälp på tävlingsdagen är det bara att säga till
TheFoes skrev:Batistuta skrev:Anmäld sedan länge såklartFår samtidigt passa på att tacka de ansvariga för allt jobb de lägger ner. Det är ett stort projekt att starta upp en FT-sektion. Vill ni ha någon hjälp på tävlingsdagen är det bara att säga till
Tack Bati, uppskattas mycket. Ta med dig några mörrumare och hälsa på imon
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster