Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Efterlyser aktuell tävlingsinformation. Ser via FT Sverige att denna 30-målstävling startar kl 9:00 redan, gör att man måste ordna övernattning om man reser tex söderifrån.
Tomaz skrev:Lägg gärna upp själva inbjudan här på forumet också så att folk lätt hittar den och ser hur tävlingen är utformad..![]()
Då kanske fler nappar på att vara med...![]()
Är lite oklart för min egen del om jag kan komma, men det är inte helt omöjligt att jag dyker upp..
Johan77 skrev:Tomaz skrev:Lägg gärna upp själva inbjudan här på forumet också så att folk lätt hittar den och ser hur tävlingen är utformad..![]()
Då kanske fler nappar på att vara med...![]()
Är lite oklart för min egen del om jag kan komma, men det är inte helt omöjligt att jag dyker upp..
Funkar inte riktigt att lägga upp pdf , men jag länkar här till det som ligger på FTsverige sidan, sen finns den även på IndTA2.0
För att följa länken så måste du registera dig.
Kapten Kamin skrev:Troligtvis kommer jag och en till från Forshaga...
Håller på att bearbeta juniorerna också.
Leopold skrev:Hur gör man om man vill föranmäla sig till två klasser? Lyckades bara anmäla mig till en klass, sedan sa formuläret att jag redan fyllt i en gång så det gick inte. Men vill alltså gå två varv, 16J Fjäder & 16J PCP.
Leopold skrev:Finns det en sovplats till mig vore jag tacksam!
___
PS. Nej förresten det behövs inte, det uppenbarade sig en annan lösning. Men jag kommer, anmäler mig nu.
gubbe skrev:Lite tidigt att ta ut något än, men det verkar som om ni får döpa om tävlingen.![]()
Kapten Kamin skrev:"Camp Kamin" börjar ta form....
0-gradigt och stjärnklart. ..
Inte ett ljud förutom lite knakade i skogen..
Snart dags för gulaschsoppa med extra chili.och en Staropramen. .![]()
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst