Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ogster skrev:Mycket trevlig tillställning, stort tack till arrangörerna![]()
Men det här med resultaten börjar bli rätt jobbigt![]()
På huntingtarget ligger vissa resultat i .pdf å vissa är .xls filer, vad handlar det om egentligen???
Lasse: Om du har tid kan du då pm:a mig resultaten från idag då det skulle va kul att se då jag inte kan läsa .xls filer å inte heller har lust att tanka ner ett program på 200mb enbart för det!
scratchninja skrev:Bästa momentet var allt då jag sänkte råttan på 50 meter stående, ibland har man allt bonnröta hehe
Åsa-Nisse skrev:
Ha ha ha...., så du sänkte "rådisen" tillslut...![]()
![]()
![]()
Å det fixade knappt mästerskyttarna att göra, med sina PCPér.......![]()
![]()
ogster skrev:
Den tog jag ståendes med en junior fjäder bössa som låg under 10J
ubbe skrev:Tack till arangörerna och alla som tog sig till tävlingen trots vädret![]()
Som vanligt mycket trevligt att (tjöta) med lika sinnade .
och kvällen före var pricken över i
scratchninja skrev:
Åsa-Nisse plockade du 50m råttan med din tunga fjäder-musköt?
Åsa-Nisse skrev:scratchninja skrev:
Åsa-Nisse plockade du 50m råttan med din tunga fjäder-musköt?
Som du vet så plockade jag det mesta med min fjäderbössa..![]()
Utan att klippa gräset som Jonas gjorde med sin "dizel Doris"![]()
Så med lite mera träning så kommer ni allt att få en tuff match mot mig, när ni står där å plinkar med era fina PCPér![]()
öberg skrev:Räknas inte det som fusk om man inte har en kroppsdel på plankan?
![]()
scratchninja skrev:yupp det gör det! Det där är bara pose men jag stod likadant under skottet. Alla började asgarva när jag skulle skjuta, så de fick ta ett kort och sedan lova att vara tysta
scratchninja skrev:Förövrigt måste Ubbe ha knän utav stål, hade jag suttit i den ställningen så hade det varit ilfart med ambulans till kiropraktorn och sträckbänk för att räta ut mig igen
Lasse skrev:scratchninja skrev:Förövrigt måste Ubbe ha knän utav stål, hade jag suttit i den ställningen så hade det varit ilfart med ambulans till kiropraktorn och sträckbänk för att räta ut mig igen
Samma gäller för mig
marhol skrev:Jävlar vad kul ni verkar ha!!![]()
Undra om inte jag ska försöka pallra mej dit nästa gång? När har ni nästa träff/tävling? Måste man vara medlem eller nåt för att vara med?
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster