Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Rudolf91 skrev:Kul med 45 mål "Den såg jag inte komma"
börne skrev:Rudolf91 skrev:Kul med 45 mål "Den såg jag inte komma"
Vi ville ha fler än 30 st & helst färre än 50 st för banbyggets skull, 45 st blev då lagom![]()
Istället för 25 stationer som vi tidigare haft med 2 mål blir det som sagt 15 stationer med tre mål, 10 stationer färre gör en hel del på arbetsbördan
börne skrev:Skriver in det här annars glömmer jag det. En debutant från Stockholm som anmälde sig idag, men får inte in han via indTA då han inte kommer upp i systemet.
Han va medlem i SLJSF så han borde ju fått ett IIDnr.
Martin skrev:Oj oj vad det kliar i tävlingstarmen...senaste tävlingen hos gubbe gav mersmak. Nu skall man bara lösa permission, och kanske också skjuta nåt skott med bössan innan tävling
David_M skrev:Om det blir som jag vill så kommer en nybakad debutant från Halmstad att anmäla sig. Fem träningstillfällen med en FX Wildcat och en FX 6x18 kikare och han är klar för tävling![]()
Livet är enkelt, åk till Mörrum och skjut och njut!
börne skrev:Martin skrev:Oj oj vad det kliar i tävlingstarmen...senaste tävlingen hos gubbe gav mersmak. Nu skall man bara lösa permission, och kanske också skjuta nåt skott med bössan innan tävling
Martin skrev:Har bara ett aber att jag måste åka på söndag morgon...
Martin skrev:Ehh, det är bara ett varv eller? Såg att nån var anmäld i två klasser...?
börne skrev:Martin skrev:Har bara ett aber att jag måste åka på söndag morgon...
Var några som körde på morgonen från Skåne upp till er i söndags så det går nog även på andra hållet
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster