Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Puttaren skrev:Är det möjligt för ett riktigt blåbär (nybörjare alltså, inte ett bär) att komma och prova på? Alt. komma och delta om det finns ett vapen att låna/hyra.
Skyddsjägarn skrev:Puttaren skrev:Är det möjligt för ett riktigt blåbär (nybörjare alltså, inte ett bär) att komma och prova på? Alt. komma och delta om det finns ett vapen att låna/hyra.
Jag kan ta med ett AAs400 mpr med ett Falcon sikte den dagen, så du får tala om vilket å det vore bra om du provskjutit det innan så du får reda på hur det fungerar. /Skyddsjägarn
Skyddsjägarn skrev:Jodå den är till salu Aeron stock och Falcon 10-50*60 du får komma å kolla /Skyddsjägarn
Puttaren skrev:/Edit: Kan annars en sån här vara rätt för den här verksamheten? För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Puttaren skrev:/Edit: Kan annars en sån här vara rätt för den här verksamheten? För att följa länken så måste du registera dig.
Nu vet jag inte vad Skyddsjägaren vill ha för sin AA S400 MPR FT men den bössan samt kikarsiktet är ett betydligt trevligare val för just FT.
Puttaren skrev:börne skrev:Puttaren skrev:Frågan är ju då hur man tränar - finns här någon tråd som beskriver mer i detalj hur FT går till?
Puttaren skrev:Jag är taggad och ska se om jag får till ett köp av bössa i helgen. Hur anmäler jag mig till den här verksamheten och vad ställs för krav på mig i övrigt? Är av förståeliga skäl föreningslös, men det går kanske att lösa?
skjutglad skrev:Hej
Kommer snart lägga in en inbjudan till FT tävling i Hemmeslöv den 3/10 på indta (Hemmeslöv JSK ligger på toppen av hallandsåsen mitt emot motellet vid E6).
Kan tyvärr inte lägga den tidigare då det pågår skytte fram till sista september
varje lördag och söndag. Och eftersom vi är nya i klubben med FT så får vi anpassa oss efter detta.
Som sagt det blir en 25 måls bana med 13 stationer och skjuts i 2 varv.
Samma upplägg som Halmstad med lite mat emellan varven.
Mer info kommer i dom närmsta veckorna.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster