Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jonas skrev:Rickard skrev:Sidan skall vara igång senast imorrn
Kommer den sidan att bara ha info eller kommer det att finnas någon chatt eller något liknande
Rickard skrev:Jonas skrev:Rickard skrev:Sidan skall vara igång senast imorrn
Kommer den sidan att bara ha info eller kommer det att finnas någon chatt eller något liknande
FTSverige kommer enbart vara en informationsida. Snacket runt omkring sköts rätt så bra på andra platser![]()
Nya hemsidan kommer även ha med varje klubbs kontaktperson samt frågemail. Resultat, inbjudningar, regler, bildgalleri kommer även finnas här.
mikebike skrev:Rickard skrev:Tillfällig länk är För att följa länken så måste du registera dig.
Jo, men det finns ingen info om tävlingen...
Rickard skrev:Jo, men det finns ingen info om tävlingen...
Nu är jag inte säker på vad du menar
mikebike skrev:Det står inget om lasersikten och avståndsmätare, så jag antar att de är tillåtna?
Jonas skrev:mikebike skrev:Det står inget om lasersikten och avståndsmätare, så jag antar att de är tillåtna?
Jag tror att man får kasta sten på fallmålet för det står inte att man inte får göra det
Vapen
Alla typer av luftvapen är tillåtna med en anslagsenergi upp till 45 Joule.
Det finns inga begränsningar på vapnets längd, vikt eller utseende.
buckshot2000 skrev:Räcker det att ta bort lasersiktets batterier , batterilucka och ON/OFF knapp samt kabel för att deltaga i tävlingen ?
Jag vill nämligen slippa skjuta in lasersiktet igen om man måste demontera även fästet till siktet samt själva linsen.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst