Beangan skrev:Slipa behövs inte. Finns medel för det där
Bräkleen eller vad det nu heter (bromsrengöringsmedel) är överj..ligt bra att ta bort blånering med. ( i övrigt det absolut sämsta man närmar sej ett vapen med)
Rent & blankt över natten. Spruta på , torka av nåra ggr, å så ett fläskigt lager över natten så blir det "ramrent"
jag kommer vara nere vid banan runt 9-930... Ska skicka ut lite PM för att påminna folk - en del intressenter som ej haft möjlighet tidigare kanske tittar in. Vi får hoppas att vädret blir hyfsat...
You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons.- Homer Simpson
Jag dyker upp vid 10:30. Idag var jag äntligen och köpte mitt royale 200 :D Men han hade slut på både flaskor och kulfång så jag tänkte höra om man kunde få låna någons luftpump och tavlor?
Tackar tackar frank! Så nöjd just nu, förutom att vädret är perfekt och jag ska jobba om en timme Nix, bra du påminde mig! Ha det så trevligt i Vittsjö imorrn!
Yes, det blev ett leapers 4-16x56. Mitt första sikte så jag har inte så mycket att jämnföra med. Men jag sköt runt hundra bullor hos tobbe och jag tyckte det var bra. Har du något favorit sikte?
Härligt, de är prisvärda. Oj jaudu... Jag har provat det mesta mellan 800-10000 kr men kommer alltid tillbaka till mitt lilla Clearidge 3-9x32 med vanlig mil dot.
Dock ska jag köpa ett SWFA HD med 10x44 och quad riktmedel och fast förstoring. Måste bara lösa med betalning och leverans från usa. De vägrar att skicka utoanför usa.
Vore kanske en idé om nån tog med en handsåg och trimmade bort ett par grenar vid kulfångs väggen. ser ju lite trevligare ut om man kunde se hela slipers väggen. Hade själv tanke på det senast men glömde tyvärr sågen hemma. Hoppas ni alla får en kul dag på banan! O ta gärna lite mer bilder!!!