Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jazz skrev:Nu hoppas jag att alla vet att det är inget skytte i Vittsjö på lördag. Nästa lördag 14/4 kommer vi köra lite säkerhet ,rengöring och under skyttet så lite teknik. Tänkte börja kl 12,00 med detta. Jag känner att vi behöver repetera lite säkerhets tänkande. Rengöring är början på att tuna sitt vapen för bättre precision.
Skyttet börjar kl 10 som vanligt.
Jazz skrev:Skyttet börjar kl 10 som vanligt.
Sniperace skrev:På måndag, är vi ett par som ska försöka rötskydda träklädseln på kulfångs vagnarna både korthåll där luftvapen skjuter och pistolbanans, samt så många av byggnaderna vi hinner med.
G.S skrev:Gokväll! Tänkte bara tacka för det trevliga bemötandet och en rolig skjutning trots vädret i lördes!
Jag är ny medlem i år,sköt med en gammal Webley Stingray cal 5.5 v-mach tunad,ska försöka komma nästa skjutning den 14 och ev hänger en kompis med som oxå är ny medlem. Vi hörs!
Leopold skrev:Jo jag tänkte vid nästa månadstävling, ska vi försöka ta och tolka upp 4.5, 5.5 och annat bjäfs till 9 mm så att alla har en chans mot Jazz och hans drakdödare?
gubbe skrev:
För tusan Leopold, kasta inte bensin på eld......
Beangan skrev:Vaktar så inte marodören kommer med fulkulor kanske? :D
Leopold skrev:Förresten har jag just utrustat min tyska superbössa med det kinesiska supersiktet med ett hemmagjort solskydd så nu är det slut på smekmånaden grabbar...
päran skrev:Leopold skrev:Förresten har jag just utrustat min tyska superbössa med det kinesiska supersiktet med ett hemmagjort solskydd så nu är det slut på smekmånaden grabbar...
Hmm har du skaffat keps ?![]()
Jo du har rätt jazz , jag tycker det är roligt att djävlas lite men den största tävlingen har man inombords för att klara sina egna hinder
gubbe skrev:Leopold skrev:Jo jag tänkte vid nästa månadstävling, ska vi försöka ta och tolka upp 4.5, 5.5 och annat bjäfs till 9 mm så att alla har en chans mot Jazz och hans drakdödare?
För tusan Leopold, kasta inte bensin på eld......
Jazz skrev:Nja om du såg hur jag sköt med min nia så hade du inte funderat. Jag har inte haft tid med den bössan riktigt på senaste tiden. För de som inte vet har jag legat på sjukhus sedan i oktober tills nu för någon vecka sedan så jag är väldigt otränad för tillfället. Det är långt kvar till att man kan kasta upp mål i luften som jag kan träffa. Anledningen att jag skjuter bra för tillfället är att jag är duktig på att tuna mina bössor, inget annat. NI borde skämas som inte skjuter bättre än mig helt enkelt.
![]()
![]()
![]()
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster