Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
päran skrev:Åker ner en runda o pangar inomhus på förmiddagen vid 10 tiden
päran skrev:Som det ser ut nu har vi bara fått in 5 anmälningar till skyttekortet så jag snackade med examinatorn och har flyttat fram det till mitten av januari istället , så snälla säg till eller skicka ett pm/mail eller vad som helst att ni vill ta det
päran skrev:Kan ju kolla om det går annars finns klubbvapen
gubbe skrev:Gillar dina reportage skarpt, börne. Att nästan få deltaga utan att vara med.
Batistuta skrev:Vi är för oerfarna för att upptäcka sånt
börne skrev:Vi snackade nämligen om att ta in lite fallmål & öva stående skytte nu i vinter, tradigt att bara ha tavlor att panga på. Batistuta skulle eventuellt låta eleverna bocka till nåt kulfång & jag har fixat lite brickor så hålen bara blir 10mm så det blir lite utmaning på bara 10 meter.
börne skrev:Så... då har jag gjort brickor till pärans nya projekt.
För att följa länken så måste du registera dig.
Batistuta skrev:Ser ut som att ett proffs gjort brickorna
börne skrev:Så... då har jag gjort brickor till pärans nya projekt.
För att följa länken så måste du registera dig.
Vi snackade nämligen om att ta in lite fallmål & öva stående skytte nu i vinter, tradigt att bara ha tavlor att panga på. Batistuta skulle eventuellt låta eleverna bocka till nåt kulfång & jag har fixat lite brickor så hålen bara blir 10mm så det blir lite utmaning på bara 10 meter.
Dom blev 60mm i diameter päran, tyckte det blev lite snålt med 50 då hålet ju är 40... ska ju få plats med hålet för att skruva fast den också. Hålet gjorde jag 5mm & har plockat med mig M4 skruv med låsmutter. Hoppas det blir bra nu
börne skrev:Batistuta skrev:Ser ut som att ett proffs gjort brickorna
Ja... visst gör det.
Vattenskäraren för flera miljoner är rätt duktig![]()
Han hade lite att göra idag så jag gick in till kollegan som ritar. Han ritade upp det på en minut & sände ut det till han som sköter maskinen, 12 minuter senare va 8 st klara.
FUSK.... skulle Dennis sagt
johangfx skrev:Blir det ute 50m den 21/12?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
päran skrev:ev bullens .
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster