Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jazz skrev:Ja de blir Bengan som får tävla för oss.![]()
![]()
![]()
Förövrigt har jag fler kalsonger än gevär.![]()
![]()
Föreningen är godkänd för att utfärda licenser enligt polisen i skåne. Ok ni har problem med smartheten hos myndighets utövarna i mellan sverige.![]()
JAg hoppas ha en AA200 färdig att skjuta med på lördag. Kommer jag vilket är tveksamt så kan jag ta med ett par extra gevär. Min Theoben lånas bara ut till den sämsta skytten, dvs den som presterat sämst hittils. Varför? För att ni inte ska piska mig
![]()
JRS skrev:Jazz skrev:Ja de blir Bengan som får tävla för oss.![]()
![]()
![]()
Förövrigt har jag fler kalsonger än gevär.![]()
![]()
Föreningen är godkänd för att utfärda licenser enligt polisen i skåne. Ok ni har problem med smartheten hos myndighets utövarna i mellan sverige.![]()
JAg hoppas ha en AA200 färdig att skjuta med på lördag. Kommer jag vilket är tveksamt så kan jag ta med ett par extra gevär. Min Theoben lånas bara ut till den sämsta skytten, dvs den som presterat sämst hittils. Varför? För att ni inte ska piska mig
![]()
Tack för den stärkningen av mitt själv förtroende Jazz.![]()
Nu förstår jag varför du lånade ut din fina (Theoben ) till mig.
Med vänlig hälsning JRS
Jazz skrev:Snackade igår lite med ordf om en running target bana i framtiden. Vad säger ni om det? Skulle i så fall byggas in i kulfången på 50m.
Jazz skrev:Jag kan ta tavlor med mig. Tveksam till att vi kan använda pistolbanan. Bänkarna är väldigt undermåliga för oss. Bättre att skjuta på den vanliga banan. Pistol banan är helt desingad för stående skytte. Omdet regnar så kan vi ha ett brädplank som vi sätter tavlorna på. Det är väl bara jag som skjuter igenom. Men jag kan ju skjute med en plutte bössa så funkar det.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster