Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Batistuta skrev:Vittsjö Snipers verkar vara en klubb i min smak. Hur blir jag medlem?
Don Tomaso skrev:Leopold
Jag tar med mig grisen imorgon så kan du testa lite fallmål.
Frank69 skrev:Batistuta skrev:Vittsjö Snipers verkar vara en klubb i min smak. Hur blir jag medlem?
Ja, du kan betala till mig när du är på banan.
Alternativet hittar du här:
För att följa länken så måste du registera dig.
Då sätter man in pengarna på föreningens bankgirokonto, och anger namn och adress som meddelande.
Men man är alltid välkommen att titta ut först, om man så önskar.
Vi skjuter på de flesta lördagar från 11.00 och framåt. (dock inte på helgdagar, då skjutbanan är stängd)
Batistuta skrev:En liten undran? Är det fortfarande 200:- som gäller för medlemskap?
Såg att det stod avgifter för 2011 på hemsidan.
Pellegrini skrev:Nästa lördag ( 26/5) är Pingstafton, så då är det väl inget skjutande? ( Helgen därpå har jag fiske på schemat), så jag & bössan kan komma upp först den 9/6, hoppas på finfint väder då!![]()
Frank69 skrev:Batistuta skrev:En liten undran? Är det fortfarande 200:- som gäller för medlemskap?
Såg att det stod avgifter för 2011 på hemsidan.
Ja, år 2012 är det också 200kr som gäller, och 5kr/ skjutdag man är på banan som går till föreningens verksamhet.
Nästa år blir det ev en liten höjning av medlemsavgiften...
inget beslutat än, men skulle tro att den kanske kommer att bli 250kr.
Så det är fortfarande väldigt billigt att nyttja banan.
Frank69 skrev:Va trevligt! Välkommen till föreningen!
Vad har du för luftvapen?
Leopold skrev:Efter dagens övningar blev jag ännu mer övertygad om att vi bör fundera allvarligt på 25 meter som skjutavstånd för klubbtävlingarna om formen ska vara precisionsskytte sittande med stöd som det varit hittills. Särskilt som de flesta kommer med 10J-bössor.
Lämpliga måltavlor kan i så fall bli tex den vanliga fempricken, den ger tillräckligt tydlig särskiljning tror jag på det avståndet och i den effekten. Jag bara bollar in detta som en spontan reflektion, säg vad ni tycker!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: börne och 28 gäster