Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jazz skrev:Jag och Päran kan ansvara för skyttet
Frank69 skrev:Synd att det var så kort varsel på detta.
Jag är på skjutbanan mellan ca kl 11.00 och 14.00.
Så under den tiden kan vi ta emot intresserade.
efter kl 14.00 är jag inte kvar på banan och kan då inte ansvara för skyttet.
Måste hem o vila inför kvällens styrelsemöte.
Det är dock en idé att inte lova intresserade att de får skjuta, då vi själva ser an vilka som kommer och de måste respektera säkerheten och banans regler. Jag kommer att ta väl hand om alla som dyker upp under den tiden jag är på banan.
Dessutom blir det ju våra egna vapen som ev de kan prova, och det gör vi på frivillig bas.
Det brukar att fungera bra, och vi har nog inte haft problem med detta nån gång.
Föreningsvapnet har jag med, med har ingen möjlighet att fylla det.
Alla som har intresse av skytte välkomnas, och nya medlemmar kan vi ju inte få för mycket av.
Beangan skrev:Hur blir det nästa lördag? Jag kanske kan lyckas byta bort lördagen så jag kan komma ner en sväng. Står på skjutschemat att det är skytte men det är ju midsommardagen.
Luftgevär va väl ok ändå då det låter såpass lite?
Beangan skrev:Hur blir det nästa lördag? Jag kanske kan lyckas byta bort lördagen så jag kan komma ner en sväng. Står på skjutschemat att det är skytte men det är ju midsommardagen. Luftgevär va väl ok ändå då det låter såpass lite?
husis skrev:Nej, jag har inte varit där innan men jag ska försöka bli lite mer aktiv när det gäller åka och träffa andra lufvapenentusiaster. Jag får hålla utkik efter när ni träffas nästa gång så ska jag se till och masa mig ner. Jag sätter in pengar på ert konto idag.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster