Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Dudda skrev:Kul med besök! Bra uppslutning idag också!
valle skrev:Så då har man skjutit upp och gjort teoriprovet till jägarexamen.Skall bli skönt när allt är klart så man har tid att ta sig till banan någon söndag.
Pellegrini skrev:Varit på banan i några timmar ihop med Pan & Ville.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Som synes ligger vi i riktig hårdträning, såhär i elfte timmen...
Lerduvebanan i Staffanstorp öppnar idag kl 16.00 om du vill träna lite.valle skrev:Sköt upp för hagel i lördags igen men kuggade, så jag får nog hitta på en annan hobby .Tror jag skall börja med knyppling istället.
valle skrev:Sköt upp för hagel i lördags igen men kuggade, så jag får nog hitta på en annan hobby .Tror jag skall börja med knyppling istället.
Där finns Trap,skeet och hög fasan och en station med rakt utgående "jägarexamen" duvor.Bössor finns att hyra och det finns ammunition att köpa på plats.Jag skjuter där oftast tis,tors och lördagar och lånar gärna ut mina bössor och instruerar dej.Kommer även att vara där idag.Mvh Per,som ibland är i Björnstorp.valle skrev:Plinkington hur funkar det på Staffanstorps banan????
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster